pouriaaanar12

pouriaaanar12

چگونه در سفر همچنان راحت بمانیم

هیچ چیز بدتر از گذراندن ساعت ها در هواپیما، اتوبوس، قطار یا ماشین با افرادی که حتی با آنها دوست نیستید وجود ندارد. این مقاله به شما نکاتی را ارائه می‌کند که چگونه در مواقعی که چاره‌ای جز تحمل مقداری ناراحتی در سفر ندارید، تا حد ممکن راحت بمانید.

 

آیا راحتی کلید خوشبختی است؟
افرادی که زیاد سفر می کنند می دانند که کلید خوشبختی راحتی است. گاهی اوقات راحتی به معنای گرفتن روزهای مرخصی از کار است تا بتوانید بدون نگرانی در مورد ضرب‌الاجل‌ها و غیره، استراحت کنید و از خود لذت ببرید. نکته این است که همه ما می‌خواهیم هنگام سفر راحت باشیم، اما گاهی اوقات این امکان وجود ندارد و به دلیل شرایط خاص باید مقداری ناراحتی را تحمل کنیم تا ایمن بمانیم و سریع و کارآمد به مقصد برسیم.

چه چیزی باید بیاورید؟
چند مورد ضروری وجود دارد که هر زمان که سفر می کنید باید همیشه در دسترس داشته باشید. شما هرگز نمی دانید این چیزها چه زمانی به کارتان می آیند - اما قطعاً این کار را می کنند - بنابراین فقط آنها را در اطراف خود نگه دارید. یک جفت جوراب اضافی، کفش راحت، ماسک چشم، شمع گوش، ضدعفونی کننده دست، دستمال کاغذی، دستمال مرطوب، مومیایی کننده لب، بطری آب (خالی)،، میله های اسنک پشتیبان، آدامس/نعنا، مخلوط کن اسموتی مسافرتی، بخاری… مهم بالش و پتو است. فرقی نمی کند تابستان باشد و دمای بیرون بیش از 100 درجه باشد - همیشه یک بالش و یک پوشش سبک به همراه داشته باشید زیرا آن کابین های کوچک خطوط هوایی سرد می شوند.

نکات
در اینجا 8 نکته برای راحت ماندن در سفر آورده شده است:

1. لایه لایه لباس بپوشید
طوری لباس بپوشید که اگر خیلی گرم شد بتوانید یک لایه لباس را در بیاورید یا اگر خیلی سرد شد یک لایه دیگر اضافه کنید. با پوشیدن چندین لایه نازک به جای یک لایه ضخیم تر، پوست شما بهتر نفس می کشد و زمانی که نور خورشید داخل وسیله نقلیه را گرم می کند بیش از حد گرم نمی شوید. همچنین، هنگام مسافرت در شب، از ماسک چشم استفاده کنید، تا بتوانید راحت بخوابید و بدانید که نور از پلک های شما عبور نمی کند.

سرگرمی داشته باشید
درست مانند زمانی که به هر دلیلی در داخل خانه گیر کرده اید - راه هایی برای سرگرم کردن خود پیدا کنید! قبل از خروج از خانه، مقداری موسیقی را بر روی تلفن/آی‌پاد/مپ تری پلیر خود دانلود کنید یا کتابی به همراه داشته باشید. اگر شرایط اضطراری وجود داشته باشد و ارتباط با دنیای خارج غیرممکن باشد، کاری برای انجام دادن خواهید داشت که می تواند به گذر زمان کمک کند.

 

غذاهای ناسالم نخورید یا قهوه زیاد ننوشید.
اینها فقط برخی از چیزهایی هستند که فشار بیشتری بر مثانه شما وارد می کنند - به معنی توقف های بیشتر! سرگرم کننده نیست. به جای غذاهای راحت، تنقلات سالم بخورید تا بدن شما در بالاترین سطح ممکن کار کند. شما نمی خواهید این همه دردسر را فقط برای اینکه قبل از رسیدن به مقصدتان فرسوده شوید، پشت سر بگذارید. البته اگر برای چند روز سفر می کنید، اشکالی ندارد که گهگاهی خود را سرگرم کنید - اما مطمئن شوید که بیشتر اوقات خوب غذا می خورید. همچنین مصرف قهوه را محدود کنید زیرا کافئین ادرار آور است.

همیشه مسواک و خمیردندان به همراه داشته باشید.
اگر این کار را نکنید - تا پایان سفرتان بدبخت خواهید شد. فکر می کنم همه ما این را از تجربه شخصی می دانیم. همچنین، همراه داشتن چند ادامس نعناع نیز هرگز ضرری ندارد. به این ترتیب، اگر شرایط اضطراری وجود داشته باشد و کسی برای مدتی رانندگی نکند، و شما را مجبور کند زیر آفتاب داغ یا باران سرد منتظر بمانید - حداقل دهانتان بوی بدی نخواهد داد!

لباس راحت بپوشید
حالا اشتباه نکنید - اگر لباس خاصی در یک مدل به نظر می رسد، پس آن را انتخاب کنید - اما اگر برای شما خوب به نظر نمی رسد، از پوشیدن آن صرفاً به این دلیل که کسی در تلویزیون آن را گفته است، دلسرد نشوید. به نظر خوب میاد. راحتی کلید است! بسازید

استراحت کنید
چشمان خود را ببندید، نفس عمیقی بکشید، به کجا می روید فکر کنید و اجازه دهید تمام تنش از شانه هایتان خارج شود. اگر در سفر نمی توانید بخوابید اشکالی ندارد - سعی کنید تا آنجا که می توانید استراحت کنید زیرا وقتی به مقصد خود می رسید خوشحال خواهید شد که به جای اینکه با خستگی ناشی از رانندگی یا کمبود غذای کافی کنار بیایید، به بدن خود زمان داده اید تا خود را ریکاوری کند. شب قبل بخواب همچنین، استراحت اضافی به شما انرژی بیشتری برای همه چیزهای سرگرم کننده آینده می دهد!

 

از پوست خود محافظت کنید
اگر هوای بیرون افتابی است کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید و وقتی هوا گرم است روسری یا چیزی بپوشید که گردن/صورتتان را بپوشاند تا آفتاب شما را نسوزاند. همچنین، اگر بعد از تاریکی هوا، هیچ کس دیگری در اطراف نیست، چند چراغ داخل ماشین خود را روشن کنید، تا اشکالات به سمت شما پرواز نکنند، زیرا تنها منبع نور طبیعی آنها از چراغ های جلو شما می آید. و در نهایت - به یاد داشته باشید که حتی اگر افراد دیگری در وسیله نقلیه با شما هستند - خود را تنها بدانید. انجام این کار به آرام کردن افکار مضطرب در مورد گیر افتادن خودتان در طبیعت در شب کمک می کند.

هیدراته بمانید
همیشه یک بطری آب همراه داشته باشید و اغلب آن را بنوشید تا هیدراته بمانید. اگر احساس می کنید به چیزی بیش از آب نیاز دارید، همیشه نوشابه یا آبمیوه ای وجود دارد که می توانید به آنها نیز دست پیدا کنید. فقط به یاد داشته باشید که فقط مقدار مورد نیاز بدن خود را بنوشید زیرا نوشیدن بیش از حد آب ساده باعث درد معده و احتمالاً سردرد می شود.

pouriaaanar12
pouriaaanar12

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋