pouriaaanar12

pouriaaanar12

نکات ضروری برای پرواز لحظه آخری با کودکان

 

برای خرید بلیط لحظه آخری باید نکات مختلفی را مد نظر قرار داد که یکی از آن ها توجه به کودکان در طول سفر است. در این مقاله مهم ترین نکات برای پرواز لحظه آخری با کودکان ارائه شده است. البته می توانید روی این لینک کلیک کنید تا آخرین اطلاعات لازم را به دست اورید.

پرواز لحظه آخری با نوزادان

درک سیاست های خطوط هوایی در مورد پرواز با نوزادان بسیار مهم است، زیرا هر شرکت هواپیمایی قوانین و کرایه های متفاوتی دارد. بهترین خطوط هوایی را با استفاده از جدول مقایسه خطوط هوایی ما در راهنمای ما برای پرواز با نوزادان کشف کنید.

پرواز لحظه آخری با کودکان

در پروازهای طولانی مدت، بیشتر خطوط هوایی سرگرمی های درون پروازی را با بخش مخصوص کودکان ارائه می دهند که شامل مجموعه ای از بازی ها و برنامه های تلویزیونی کودکان و فیلم ها می شود. اکثر ایرلاین‌ها منوهای درون پروازی دارند که به کودکان پاسخ می‌دهد، اگرچه ممکن است لازم باشد از قبل با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید تا غذای کودکان خود را از قبل سفارش دهید.

سن و قیمت بلیط کودک

اکثر شرکت های هواپیمایی هر فرد بین 2 تا 11 سال را به عنوان کودک حساب می کنند. شما باید یک صندلی برای کودکان بخرید، اگرچه در بیشتر موارد آنها به طور قابل توجهی ارزان تر از قیمت بلیط بزرگسالان هستند (بین 25 تا 33٪ ارزان تر). برخی از خطوط هوایی بلیط هایی را برای بزرگسالان جوان ارائه می دهند که معمولاً برای مسافران 12 تا 16 ساله است.

گزینه های سرگرمی در پرواز برای کودکان

همه خطوط هوایی از اینکه کودکان در پروازهای طولانی مدت خسته می شوند، قدردانی می کنند. به همین دلیل است که آنها گزینه های سرگرمی در پرواز را به طور خاص برای کودکان ارائه می دهند. اینها شامل تعدادی برنامه و فیلم تلویزیونی برای کودکان و همچنین بازی های دوستانه برای کودکان می شود.

بلیط کودک برای چند ساله هاست؟

محدوده سنی بلیط کودک می تواند از هواپیمایی به ایرلاین دیگر متفاوت باشد، بنابراین بهتر است با ما یا خود شرکت هواپیمایی چک کنید. اکثر خطوط هوایی بلیط کودک را بین 2 تا 11 سال طبقه بندی می کنند. با این حال، دیگران افراد زیر 16 سال را به عنوان کودک طبقه بندی می کنند. برخی از خطوط هوایی، بلیط‌های بزرگسالان جوان را ارائه می‌دهند که در محدوده سنی 12 تا 15 سال قرار دارند.

 

 

هزینه بلیط هواپیما لحظه اخری کودک چقدر است؟

قیمت بلیط کودک در خطوط هوایی به ایرلاین دیگر متفاوت است. برخی از خطوط هوایی برای کودکان قیمت های تخفیفی ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر برای بزرگسالان و کودکان نرخ ثابتی دارند. به طور متوسط، بلیط های هواپیمایی با تخفیف برای کودکان حدود 25 تا 33 درصد ارزان تر از بلیط بزرگسالان است.

هزینه بلیط لحظه اخری کودکان

اگر قرار است با نوزاد یا کودک‌تان سفر کنید احتمالا شما هم با این سوال رو به رو می‌شوید که آیا خرید بلیط برای نوزادی که روی صندلی نمی‌نشیند ضرورت دارد؟ یا اینکه آیا قیمت بلیط هواپیما برای کودکان با بزرگسالان یکی است؟ شرکت‌های هواپیمایی افراد ۰ تا ۲ سال را نوزاد و ۲ تا ۱۲ سال را کودک در نظر می‌گیرند و بسته به این شرایط سنی قیمت بلیط متفاوت خواهد بود.

آیا می‌توان برای کودک به تنهایی بلیط خرید؟

بسیاری از ایرلاین‌ها اجازه اینکه کودک به تنهایی سفر کند را به او نمی‌دهند. برخی دیگر هم با گرفتن یک رضایتنامه از والدین، اجازه تنها سوار هواپیما شدن را به کودک بالای پنج سال می‌دهند.

بیشتر ایرلاین‌ها در خطوط بیزنس خود خدمات جانبی به کودکان ارائه می‌کنند. برای مثال ایرلاین قطر با ثبت‌نام کردن از کودکان، در طول مسیر آنها را سرگرم می‌کند تا سر و صدایشان مزاحم مسافران دیگر نشود.

این بازی‌ها نه فقط برای سرگرمی، بلکه جنبه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی هم دارد. اگر هم مسافر همراه‌مان نوزاد باشد، پکیج جدایی برای تفریح و خواب او فراهم می‌کنند. حتی در این پروازها بسته غذایی‌ای که به کودکان داده می‌شود با بزرگسالان تفاوت دارد. بعضی از ایرلاین‌ها حتی خدمات مجزایی در هواپیما به کودکان می‌دهند تا  والدین موقع توقف‌های طولانی نگران بی‌حوصلگی کودکان‌شان نباشند.

نرخ بلیط هواپیما برای کودکان

در تعاریف ایرلاین‌ها کودکان به دو گروه سنی ۰ تا ۲ سال به عنوان نوزاد و ۲ تا ۱۲ سال به عنوان کودک تقسیم‌بندی می‌شوند؛ بنابراین نرخ بلیط هواپیما برای کودکان را دو عامل گروه سنی و چارتری یا سیستمی بودن بلیط تعیین می‌کند. البته دقت کنید که هر شرکت هواپیمایی از قوانین خاص خود پیروی می‌کند. در این مطلب به قوانین کلی درباره خرید بلیط هواپیما برای کودکان اشاره می‌شود.

نکات مهم در پرواز لحظه اخری با کودکان

قبل از سفر لیستی از وسایل مورد نیاز و وسایل مورد علاقه کودکتان را تهیه کنید. این وسایل را در ساک مخصوص گذاشته و با خود به داخل کابین هواپیما ببرید تا در صورتی‌ که کودک بهانه گرفت بتوانید آن را در اختیارش بگذارید.

در صورت امکان پروازهای شبانه را انتخاب کنید. چرا که کودکان در شب خواب راحت‌تری نسبت به ساعات روز دارند بنابراین بیشتر استراحت کرده و کمتر بهانه‌گیری می‌کنند.

هوای هواپیما خشک است و ممکن است کودک احساس ناراحتی و بی‌قراری داشته باشد. برای جلوگیری از این مسئله در طول پرواز هر چند وقت یک بار به کودک شیر یا آب بدهید. همچنین برای جلوگیری از خشکی چشم پس از مشورت با پزشک می‌توانید از قطره‌های استریل چشمی استفاده کنید.

اجازه دهید تا کودک در فرودگاه هرچه قدر که می‌خواهد بازیگوشی و تفریح کند. این کار او را خسته کرده و باعث می‌شود در طول پرواز خواب راحت‌تری داشته باشد.

 

 

pouriaaanar12
pouriaaanar12

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋