pouriaaanar12

pouriaaanar12

خرید بلیط ارزان هواپیما برای کودکان و نوزادان

قیمت نهایی بلیط هواپیما ارزان و هزینه ای که بابت جابجایی در طول سفر می پردازید، به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم ترین آن ها شامل زمان سفر، نوع شرکت هواپیمایی، فاصله مبدا و مقصد، نوع بلیط و سن مسافران می باشد. بله سن مسافران نیز در قیمت نهایی بلیط هواپیما موثر می باشد و برای کودکان و نوزادان تخفیف های متنوعی در ایرلاین های مختلف ارائه می شود. در ادامه جزئیات کامل در رابطه با میزان تخفیف بلیط ارزان هواپیما برای سنین مختلف بررسی می شود.

 

بلیط هواپیما ارزان برای نوزادان

هنگامی که برای بلیط هواپیما ارزان در سایت های مختلف جستجو می کنید حتما با این مورد برخورد داشته اید که بلیط ارزان هواپیما برای کودکان و نوزادان به طور متفاوتی قیمت گذاری می شود. این قیمت گذاری در اصل به نوع ایرلاین و نوع بلیط بستگی دارد. نوع بلیط و اینکه چارتری باشد یا سیستمی روی هزینه نهایی آن و در نتیجه خرید ارزانترین بلیط هواپیما موثر است.

بلیط هواپیما ارزان سیستمی برای نوزادان

در بلیط های سیستمی به دلیل نرخ ثابت و مصوبی که دارند، قیمت های متفاوتی برای بلیط نوزادان در نظر گرفته شده است. این قوانین به نوع ایرلاین و خدمات آن ها بستگی دارد. بیشترین بهایی که برای نوزاد توسط ایرلاین های دریافت می شود، مربوط به شرکت هواپیمایی سپهران با 14 درصد بهای بزرگسالان و کمترین آن برای ایرلاین ماهان با 8 درصد بهای بلیط بزرگسالان است. البته در ایرلاین ایران ایر بهایی برای نوزادان دریافت نمی شود که می توان ارزانترین بلیط هواپیما برای نوزادان را از این شرکت خریداری کنید.

 

 

بلیط هواپیما ارزان چارتری برای نوزادان

بلیط های چارتری دارای قوانین متفاوتی نسبت به بلیط های سیستمی می باشد. یکی از تفاوت های آن ها مربوط به بلیط نوزادان می  باشد. در بلیط های چارتری برای نوزادان بهایی دریافت نمی شود و جابجایی مسافران در این پروازها رایگان است. درنتیجه بلیط های چارتر گزینه مناسبی برای بلیط هواپیما ارزان برای نوزادان می باشد.

بلیط هواپیما ارزان برای کودکان

نرخ متفاوتی برای کودکان و نوزادان برای بلیط هواپیما وجود دارد. در این سیستم نرخ گذاری افراد بین 2 الی 12 سال، کودک در نظر گرفته می شوند. این نرخ به نوع ایرلاین و همچنین بلیط آن بستگی دارد که در ادامه ذکر شده است.

بلیط هواپیمای سیستمی برای کودکان

در نرخ گذاری بلیط هواپیما برای کودکان، شاهد قوانین مختلفی از سوی شرکت های هواپیمایی هستیم. بیشترین و کمترین هزینه بلیط هواپیما ارزان برای کودکان به ترتیب برابر50 درصد بهای بزرگسالان برای ایرلاین آسمان و 85 درصد بهای بزرگسالان در ایرلاین کاسپین و سپهران می باشد. همچنین ایرلاین قشم ایر نیز، تنها 55 درصد بهای بلیط بزرگسالان را دریافت می کند. در صورتی که بلیط ارزان هواپیما برای کودک خود می خواهید، بهتر است ایرلاین ایران ایر را انتخاب کنید، زیرا بهایی برای کودکان دریافت نمی شود.

 

بلیط هواپیما ارزان چارتری برای کودکان

هنگامی که می خواهید بلیط چارتری بخرید و بین خرید بلیط چارتری و سیستمی تردید دارید، باید به این موضوع توجه کنید که آیا کودک همراه شماست یا خیر. در بلیط های چارتری هزینه متفاوتی برای کودکان تعیین نشده است و بهای کامل بلیط از کودکان دریافت می شود. علت این موضوع این است که شرکت های چارترکننده، تعداد زیادی بلیط را با قیمت بلیط بزرگسالان از ایرلاین ها خریداری می کنند و برای جلوگیری از ضرر و زیان باید بهای صندلی ها با یکدیگر یکسان باشد.

pouriaaanar12
pouriaaanar12

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋