فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۸ نفر را دنبال می کند

آیا شامپوی بدون سولفات برای شما مناسب است؟

سولفات دقیقا چیست؟ به طور خلاصه، سولفات ها پاک کننده های فوق العاده ای هستند که روغن و کثیفی را از بین می برند. آنها معمولا در محصولات پاک کننده مو و پوست یافت می شوند زیرا توانایی جذب آب و چربی را دارند. با توجه به این کیفیت، آنها می توانند به طور موثر کثیفی و روغن را از بدن خارج کنند.

 

. . .

 

1. آیا موهای شما مجعد و مستعد وز است؟ 

اگر پاسخ شما مثبت است، احتمالاً بدون سولفات راه حلی است.

اگر شامپو سولفات را در موهای مجعد وارد کنید، ممکن است وضعیت را بدتر کنید، زیرا سولفات کوتیکول مو را بلند می کند و احتمال وز شدن آن را افزایش می دهد. در این سناریو، شامپوی بدون سولفات بهترین گزینه است، زیرا به اندازه یک شامپوی معمولی رطوبت مو را از بین نمی برد.

برای آن دسته از ما که دارای موخوره هستند، اما نه فر، شامپو بدون سولفات Frizz Dismiss برای محافظت در برابر رطوبت و صاف کردن آن، گزینه عالی دیگری برای کاهش موخوره است.

2. آیا موهای شما رنگ شده است؟

اگر بله، رنگ موی جدید خود را با یک شامپوی بدون سولفات دست نخورده نگه دارید.

1. ممکن است پس از انجام خدمات رنگ مو، موهای شما خشک تر از حد معمول باشد. با این حال، یک شامپوی بدون سولفات موهای شما را به اندازه شامپوهای سولفات خشک نمی کند.

2. از آنجایی که شامپوها و نرم کننده های بدون سولفات بسیار ملایم هستند، کمتر احتمال دارد رنگ موهای شما را بشویید.

به دنبال بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده هستید؟ ردکن شامپوی بدون سولفات مغناطیسی Color Extend خود را دارد که برای محو شدن رنگ مو طراحی شده است.  

3. آیا موهای شما درشت است؟ 

اگر اینطور است، ممکن است بخواهید از سولفات صرف نظر کنید! 

اگر موهایی دارید که خشک و زبر هستند، بر خلاف موهای صاف و نرم، وقتی انگشتانتان را در طول مو می‌کشید، احتمالاً موهای زبری دارید. این نوع مو می تواند از شامپوی بدون سولفات نیز بهره مند شود زیرا شامپو بدون سولفات موهای شما را از شر تمام رطوبت آن خلاص نمی کند. روغن‌های طبیعی روی سر شما می‌توانند به موهای شما برسند تا آبرسانی کنند.  

جایگزین دیگری برای استفاده از شامپو بدون سولفات، شستشوی مشترک است ، روشی که در آن از نرم کننده همراه با شامپو برای تمیز کردن موهای خود استفاده می کنید.

همچنین می‌توانید بین شامپوی معمولی و سنتی خود و نرم‌کننده پاک‌کننده‌تان جابه‌جا شوید تا بهترین حالت را داشته باشید - موهای تمیز و موهای مرطوب. نرم‌کننده‌های پاک‌کننده به آرامی موها را تمیز می‌کنند و در عین حال موها را عمیقا حالت‌دهنده می‌کنند تا با موخوره مبارزه کنند.

4. آیا موهای شما آسیب دیده است؟
اگر چنین است، به شامپوهای حاوی سولفات نه بگویید. 

از طرف دیگر، اگر موهای شما شکننده یا آسیب دیده است، یک شامپوی بدون سولفات آنقدر ملایم خواهد بود که وضعیت را بدتر نکند، بنابراین هر رطوبتی که روی موهایتان باقی مانده است، باید آن را حفظ کنید. برای تقویت موها پس از شامپو کردن، از محصولات مراقبت از موی ردکن Extreme استفاده کنید که با آوردن پروتئین به هسته مو، باعث ترمیم موها می شود.

5. آیا می توانید با نشویید هر روز موهای خود خلاص شوید؟
اگر بله، شامپوی بدون سولفات را انتخاب کنید. 

ممکن است بتوانید شامپوهای روزانه را حذف کنید زیرا موهایتان روغن طبیعی زیادی تولید نمی کند. بنابراین، شما می توانید با یک شامپوی ملایم تر از پس آن بر بیایید. ممکن است بخواهید از یک نرم کننده پاک کننده در کنار شامپوی بدون سولفات خود استفاده کنید زیرا به شما حالت دهنده اضافی را می دهد که ممکن است برای جبران از دست دادن چربی نیاز داشته باشید.

علاوه بر این، برای مبارزه با چربی که ممکن است بین شامپوها داشته باشید، به سراغ شامپوی خشک بروید تا چربی را در ریشه ها جذب کنید. پودر شامپو خشک ردکن 02 دارای زغال چوب برای جذب چربی برای یک روکش مات است، همچنین به موها حجم و بافت می بخشد. شامپو ردکن بالش ضد دمش خشک دو روزه اکستندر همچنین ریشه های روغنی را مات می کند و حتی می توان از آن برای لغزندگی کمتر موها برای موهای زائد استفاده کرد. 

اگر به بسیاری از این سؤالات پاسخ «نه» دادید و یک شامپوی معمولی حاوی سولفات بهترین گزینه است، شامپو و نرم کننده خود را بر اساس بزرگترین نگرانی موهایتان انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر نمی توانید به دلیل اینکه ریشه هایتان خیلی سریع چرب می شود، فکر نکنید که روز شامپو را حذف کنید، ممکن است مشکل روغن داشته باشید. در حالی که کسانی از ما که موهای چرب دارند می‌توانند از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنند، ممکن است متوجه شوید که یک محصول حاوی سولفات عملکرد بهتری در تمیز کردن کامل و از بین بردن چربی موهای شما دارد.

فروشگاه اینترنتی پوست کالا
فروشگاه اینترنتی پوست کالا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋