فروشگاه اینترنتی پوست کالا

فروشگاه اینترنتی پوست کالا

توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۸ نفر را دنبال می کند

چگونه می توان رنگ مو حرفه ای انتخاب کرد؟

اکسیدان در رنگ مو چه کاربردی دارد؟

اکسیدان ها فعال کننده رنگ مو هستند و هر چه درصد بیشتر باشد ، روشن تر خواهد بود و درصد کمتر ، روشنایی کمتری دارد. تا آنجا که از اکسیدان های ضعیف به عنوان پوشش دهنده اکسیدان ها در ترکیب با رنگ ها استفاده می شود.

 

به طور کلی اکسیدان ها به چهار دسته تقسیم می شوند:

3٪ اکسیدان:
3 درصد اکسیدان برای اهداف مختلف استفاده می شود. اکسیدان 3٪ ضعیف ترین نوع اکسید کننده است و برای موهای حساس یا آسیب دیده نیز استفاده می شود.

به خاطر داشته باشید که رنگ اکسیدان 3 درصد تیره تر از انواع دیگر اکسیدان ها خواهد بود.

3٪ اکسیدان برای مخلوط کردن با رنگهای تیره مانند سیاه و قهوه ای تیره که نمی خواهید بعد از مدتی رنگ آن را تغییر دهید یا روشن شود و همچنین برای مخلوط شدن با رنگ موهای دکلره شده که می خواهید ماندگاری بیشتری داشته باشد و برای رنگ مش مریم گلی از آنها استفاده کنید که می خواهید دائمی باشید یا رنگ زمینه مو را تغییر ندهید.

6٪ اکسیدان:
هنگامی که نمی خواهید از رنگهای بسیار تیره مانند رنگهای 4 تا 7 استفاده کنید و می خواهید از رنگهای متوسط ​​استفاده کنید ، از یک بالشتک 6 درصد برای پوشاندن موهای سفید استفاده کنید.
همچنین ، برای دکلره موهای ضعیف و موهایی که قبلاً دکلره شده یا قبلاً در پایه های 6 یا 7 رنگ شده اند ، می توان آن را با مش اکسید کننده 6٪ هماهنگ یا برجسته کرد.
این یک اکسیدان رایج برای رسوب رنگ در ساقه مو است و همچنین انتخاب بهتری برای مش فویل و تکنیک های کهربا و سمبرا برای کاهش خطر سوزاندن مو است.
توجه داشته باشید که با استفاده از اکسیدان ضعیف تر ، در حالی که آسیب کمتری به ساختار مو وارد می کنید ، رنگ موهای شما در هر پایه کمی تیره تر می شود و این باعث می شود رنگ موهای شما ماندگارتر شود.
اگر می خواهید موهایتان درجه ای از رزین باشد ، 6 درصد اکسیدان برای شما توصیه می شود.

9٪ اکسیدان:
بهتر است همیشه از اکسیدان 9 to برای دکلره و مش بندی موهای خود استفاده کنید تا موهای سالم داشته باشید.
اکثر خانم ها می خواهند در اسرع وقت موهای خود را با دکلره و مش روشن کنند ، بدون آنکه بدانند چقدر به مو و پوست سر آسیب می رسانند ، بنابراین اغلب از خرید اکسیدان 12 درصد در دکلره و مش استفاده می کنند. آنها از آن استفاده می کنند که باعث آسیب و خشکی موهای دکلره می شود. زیرا آب موها به طور کامل از بین می رود و اگر در همان روز موها آسیب نبینند و شکسته نشوند ، موها با شستن چندین بار به آرامی خرد می شوند.
توصیه ما این است که اگر از 9٪ اکسیدان در مشهای دکلره خود استفاده می کنید ، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد و بیشتر طول بکشد ، اما نتیجه بسیار رضایت بخش و بدون آسیب خواهد بود.
اگر موهای نازک و سفید نشده ای دارید و می خواهید موهای خود را 3 درجه روشن کنید ، می توانید با استفاده از اکسیدان 9 درصد و ترکیب آن با رنگ دلخواه موهای خود را 3 درجه روشن کنید.
این اکسیدان دارای 9 درصد قابلیت درخشندگی است و می تواند به کمک رنگ های روشن رنگ موهای شما را روشن کند و همچنین یکی از محبوب ترین اکسیدان ها برای دکلره است.
این اکسیدان قدرت باز کنندگی و روشن کنندگی بالایی روی موهای سفید دارد و برای پایه موها از 5 تا 10 استفاده می شود.

12٪ اکسیدان:
می توانید از اکسیدان 12٪ در رنگهای دو مرحله ای و روشن کننده موها بدون دکلره و همچنین در ترکیب با رنگهای متضاد یا برجسته با رنگ و همچنین دکوپاژ موهای تیره استفاده کنید.
بدانید که اگر می خواهید اکسیدان را با آب رقیق کنید ، به عنوان مثال ، اکسیدان 9 درصد را به 6 درصد تبدیل کنید ، باید بدانید که با این کار ، رنگ را نیز رقیق می کنید و میزان پوشش ضعیف می شود.
علاوه بر این ، باید بدانید که باید اکسیدان را به مقدار مناسب مصرف کنید ، که معمولاً روی بسته بندی محصول نوشته شده است.

 

رای دکلره قوی از اکسیدان 12٪ استفاده کنید ، توصیه می شود از این عدد اکسید کننده برای دکلره استفاده نکنید مگر اینکه توسط آرایشگران حرفه ای استفاده شود زیرا ضرر استفاده از این نوع اکسیدان برای مو زیاد است. ترجیحاً استفاده از محصولات مراقبت از مو و همچنین یادگیری تکنیک ها برای نجات موها از آسیب دیدگی بسیار مفید خواهد بود. این اکسیدان درجه روشنایی بالایی دارد.
این اکسیدان قدرت روشنایی بالایی با کمترین میزان رنگ دارد و برای دکلره است ، اما می توانید از آن در رنگهای بالا یعنی پایه 9 و 10 نیز استفاده کنید (اگرچه در رنگ مو زیاد استفاده نمی شود).

در نهایت باید توجه داشت که رنگ و اکسیدان به تنهایی هیچ تاثیری روی موها ندارند و باید ترکیبی از هر دو مورد استفاده قرار گیرد.

فروشگاه اینترنتی پوست کالا
فروشگاه اینترنتی پوست کالا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋