پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

جزئیات اعزام 70 هزار بازنشسته به قم و مشهد

"ثبت‌نام‌ها و انتخاب اسامی از طریق کانون‌های بازنشستگی صورت می‌گیرد و این بازنشستگان از میان کسانی انتخاب می‌شوند که طی هیچ دوره‌ای در طرح کرامت رضوی به این شهرها اعزام نشده‌ باشند."

ایسنا: مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام ۷۰ هزار نفر از بازنشستگان به شهرهای مقدس مشهد و قم در قالب طرح کرامت رضوی طی سال جاری، گفت: ثبت‌نام‌ و انتخاب اسامی بازنشستگان از طریق کانون‌های بازنشستگی صورت می‌گیرد و این بازنشستگان از میان کسانی انتخاب می‌شوند که طی هیچ دوره‌ای در طرح کرامت رضوی از سوی سازمان تامین اجتماعی اعزام نشده‌ باشند.

جزییات اعزام ۷۰هزار بازنشسته به قم و مشهد

محسن تقیانی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ سازمان تامین اجتماعی اقدام به برنامه‌ریزی برای سفرهای زیارتی بازنشستگان و اعزام آنها کرده است، افزود: سفرهای زیارتی بازنشستگان و اعزام آنها به مشهدالرضا (ع) و شهر مقدس قم در حالی طی سنوات گذشته به اجرا درآمد که پس از شیوع ویروس کرونا این اقدام متوقف و مجددا از سال ۱۴۰۱ از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز سازمان تامین اجتماعی برای اعزام ۷۰ هزار نفر به مشهد و قم در قالب طرح کرامت رضوی برنامه‌ریزی کرده است، درخصوص جزییات بیشتر این طرح، گفت: در این طرح قرار است ۶۰ هزار نفر به مشهد و ۱۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران استانهای خراسان رضوی، جنوبی و شمالی به قم به مدت سه روز اعزام شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: این سفرها از آغاز، یعنی از حمل‌ونقل تا اسکان در هتل‌های مناسبی که در شهر مشهد برای اسکان زائران در نظر گرفته شده، رایگان است و در همین راستا نیز برای بالا بودن کیفیت هتل‌ها با کانون‌های بازنشستگی توافقاتی صورت گرفته است. علاوه بر این، سازمان برای آموزش بازنشستگان و همراهانشان در خصوص مباحث معرفتی، آداب زیارت و موضوعات تغذیه و سلامت و ... برنامه‌ریزی کرده است.

تقیانی در پاسخ به این سوال که اعزام این ۷۰ هزار نفر طی چند سفر انجام خواهد شد؟‌ گفت: برخی گروه‌ها در قالب گروه‌های ۵۰ نفره و برخی در قالب گروه‌های ۲۰۰ نفره اعزام می‌شوند، اما تا پایان سال قرار است ۷۰ هزار نفر به مشهد و قم اعزام شوند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام‌ها و انتخاب اسامی از طریق کانون‌های بازنشستگی صورت می‌گیرد و این بازنشستگان از میان کسانی انتخاب می‌شوند که طی هیچ دوره‌ای در طرح کرامت رضوی به این شهرها اعزام نشده‌ باشند.

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋