پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

خاص ترین پیراهن رئال مادرید رونمایی شد!

رئال مادرید در دیدار دوستانه مقابل چلسی با یک پیراهن ویژه بازی خواهد کرد.

ورزش سه: رئال مادرید بامداد چهارشنبه در ادامه بازی‌های پیش‌فصل خود مقابل چلسی به میدان خواهد رفت. این بازی در ورزشگاه «بانک آو آمریکا» در شارلوت، کارولینای شمالی برگزار می‌شود و بخشی از تور تابستانی دو باشگاه در ایالات متحده است.

در این پیش‌فصل، رئال مادرید تاکنون دو بازی دوستانه داشته است. اولین بازی آن‌ها مقابل آث میلان در ورزشگاه سولجر فیلد در شیکاگو برگزار شد که با نتیجه ۱-۰ به نفع میلان به پایان رسید. دومین بازی آن‌ها مقابل بارسلونا در ورزشگاه مت‌لایف در نیویورک بود که با نتیجه ۲-۱ به نفع بارسلونا خاتمه یافت و امشب نیز در سومین بازی دوستانه، آنها به مصاف چلسی خواهند رفت.

خاص‌ترین پیراهن رئال مادرید رونمایی شد!

نکته جالب این است که رئال مادرید در این بازی‌ها با پیراهن ویژه‌ای به میدان می‌رود. این پیراهن دارای طراحی منحصر به فردی به خصوص در قسمت شماره‌های پشت آن است که توسط جی سی ریورا، هنرمند، طراحی شده است. او این پیراهن را با الهام از اثر معروفش به نام Bear Champ طراحی کرده و دارای جزئیات منحصر به فردی است.

این پیراهن تنها به مدت ۴۸ ساعت در دسترس خواهد بود و درآمد حاصل از فروش آن به بنیاد خیریه رئال مادرید اختصاص خواهد یافت که به حمایت از پروژه‌های خیریه و اجتماعی می‌پردازد.

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋