پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

یک تیم ملی بعد از استقلال رامین رضاییان

تیم آینده رامین رضاییان همچنان نامشخص است.

ایران ورزشی: پرسپولیس به دلیل جدایی دانیال اسماعیلی‌فر بشدت دنبال این است که بهترین گزینه را برای حضور در این پست انتخاب کند و گزینه اصلی خودش را هم رامین رضاییان انتخاب کرده است رامین اما خواهان زیادی دارد و به همین دلیل تیم رقیب پرسپولیس هم از مدتها قبل تلاش جدی خودش را برای جذب رامین داشته است. در این بین یکی از ملی‌پوشان هم ملاقات‌هایی با رامین در چند روز اخیر داشته تا او را به هر شکل ممکن به حضور در استقلال ترغیب کند.

یک ملی‌پوش به دنبال استقلالی‌شدن رامین رضاییان

رامین پیش از این تصمیم گرفته بود که در یکی از تیم های عربی به فوتبالش ادامه دهد اما حالا با مسائلی که در مورد حضورش در یکی از دو تیم سرخابی پیش آمده به نظر می رسد حضور او در کشورهای عربی منتفی شده است. از سوی دیگر باشگاه سپاهان روز گذشته خبری داده بود که رامین بازیکن این تیم است اما یک منبع نزدیک به این بازیکن در این خصوص به ایران ورزشی گفت که رامین بند فسخ قرارداد پنج میلیاردی با سپاهان دارد؛ ضمن اینکه او یک میلیارد هم از سپاهان طلب دارد که قادر به جدایی از سپاهان است و مشکلی در این رابطه ندارد.

نکته جالب در این رابطه حاکی از آن است که پدر رامین و اعضای خانواده این بازیکن بشدت گرایش به پرسپولیس دارند و او را از رفتن به تیم رقیب منع کرده اند اما سوابق رامین نیز نشان میدهد دقیقه ۹۰ تصمیمات عجیبی می گیرد.

برخی منابع نیز از نزدیک شدن او به استقلال خبر می دهند و شاید خبری جنجالی نقل و انتقالات را تحت تأثیر
قرار دهد.

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋