پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

درگیری عجیب مدافع بارسلونا با یک هوادار!

یکی از بازیکنان بارسلونا با چند هوادار نوجوان این تیم به شدت درگیر شد.

جماران: یکی از بازیکنان بارسلونا با چند هوادار نوجوان این تیم به شدت درگیر شد.

درگیری عجیب مدافع بارسلونا با یک هوادار!

به تازگی تصاویری جنجالی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که اینیگو مارتینس مدافع بارسلونا را در حالی نشان می‌دهد که کنترل خود را از دست داده و درست در میانه یک خیابان با یک پسر نوجوان درگیری لفظی پیدا کرده است.

مشخص نیست که شهروند نوجوان اسپانیایی به مارتینس چه چیزی گفته اما هر چه بوده آنقدر او را عصبانی کرده که خودروی خود را درست وسط خیابان متوقف می‌کند، از آن خارج می‌شود و به سمت پسر نوجوان می‌رود تا با لحنی تند بهاو  تذکر دهد. تنها در بخشی از کلیپ منتشر شده، شنیده می‌شود که مارتینس به پسر نوجوان می‌گوید؛ «بار آخرت باشد که به من نادان می‌گویی. هم تو، هم دوستانت! آخرین بارتان باشد که به من توهین می‌کنید. الان هم برای من ادای اراذل را درنیاور».

گویا باشگاه بارسلونا هم در جریان این اتفاق قرار گرفته و برای جلوگیری از جنجالی شدن آن هم تلاش کرده که البته ناموفق بوده است.

 

درگیری عجیب مدافع بارسلونا با یک هوادار!

 

این نخستین باری نیست که بازیکنان بارسلونا در مسیر خروج از زمین تمرینی با شهروندانی که در حال فیلمبرداری از آنها هستند، درگیری لفظی پیدا می‌کنند. در فصول گذشته، مدافع پیشین بارسایی‌ها، ساموئل اومتیتی نیز ماجرایی مشابه را تجربه کرد.

 

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋