پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

لحظه ای که تراکتور رویای آن را می بیند

پاکو خمس انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل سپاهان دارد.

ورزش سه: شکست مقابل پرسپولیس، استقلال و سپاهان در چهار دیدار امسال باعث شده تا انتقادات زیادی به پاکو خمس وارد شود. اگرچه تیم او نمایش تهاجمی و درخشانی را ارائه کرده و بهترین نتایج تراکتور در دوران محمدرضا زنوزی را هم به ثبت رسانده اما ناکامی برابر مدعیان، بخشی از هواداران تراکتور را به منتقدان او تبدیل کرده است.

البته او فصل گذشته در بازی با سپاهان موفق شد برد مهمی را کسب کند که سرنوشت لیگ برتر و تراکتور را تغییر داد. از یک سو تراکتور با این پیروزی رتبه چهارم و سهمیه آسیا را به دست آورد و از سوی دیگر در پایان فصل سپاهان به دلیل همین باخت جام قهرمانی را به پرسپولیس واگذارکرد.

نکته مهم در مورد تراکتور این است که آنها در چند سال اخیر نیز به خصوص برابر پرسپولیس و استقلال اغلب بازنده بودند اما به هر حال این موضوع برای پاکو خمس گران تمام شده و هواداران تراکتور خواستار نتایج بهتر در بازیهای رودررو با حریفان مستقیم هستند.

دیدار با سپاهان بهترین فرصت برای سرمربی اسپانیایی است تا با کمک هواداران بتواند یک برد شیرین را به دست بیاورد و جایگاه تیمش در رتبه سوم را تثبیت کند.

لحظه‌ای که تراکتور آرزویش می‌کند
لحظه‌ای که تراکتور آرزویش می‌کند
لحظه‌ای که تراکتور آرزویش می‌کند

فصل گذشته پیروزی برابر تراکتور باعث شد تا خمس خوشحالی زاید الوصفی را از خود نشان دهد و برابر سکوهای تی تی یک جشن تمام عیار را برگزار کند؛ جشنی که امیدوار است روز چهارشنبه نیز برایش رقم بخورد.

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋