پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شادی گل نو قیدی و تداوم کنایه های زناشویی!

مهدی قایدی بعد از بازی شب گذشته مقابل تیم الجزیره، در اینستاگرام خود تصاویر از خوشحالی بعد از گلش منتشر کرد که هواداران او خیلی سریع این خوشحالی را به مسائل غیر ورزشی و زندگی شخص‌اش ربط دادند.

برترین‌ها: مهدی قایدی بعد از بازی شب گذشته مقابل تیم الجزیره، در اینستاگرام خود تصاویر از خوشحالی بعد از گلش منتشر کرد که هواداران او خیلی سریع این خوشحالی را به مسائل غیر ورزشی و زندگی شخص‌اش ربط دادند.

مدتی پیش برخی از رسانه‌ها گزارش داده‌اند که مهدی قایدی از ستاره معصومی، همسر خود در حال جدایی است. برخی از کاربران فضای مجازی علت جدایی قایدی از همسرش را، بروز مشکلات در زندگی شخصی اش در جریان بازی‌های جام ملت‌های آسیا عنوان کرده‌اند.

همچنین او تمام عکس‌های خود به همراه همسرش را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرده که این نیز می‌تواند گواهی بر این اتفاق باشد. علاوه بر این بعد از بازی اتحاد کلبا و البطائح که در تاریخ ۱۰ اسفند برگزار شد قایدی در اینستاگرام خود ضمن انتشار تصویری از خوشحالی خبرساز خود، از آغاز یک زندگی جدید خبر داد.

این پست جنجالی را در ادامه می‌بینیم:

شادی گل جدید قایدی و ادامه کنایه‌های زناشویی!

اما او بعد از بازی شب گذشته مقابل تیم الجزیره باز هم یک خوشحالی جنجالی انجام داد تا دوباره حواشی مربوط به زندگی شخصی‌اش را در فضای مجازی افزایش دهد.

قایدی جدا از اینکه یک گل برای اتحاد کلبا به ثمر رساند، یک پاس گل هم داد تا در تساوی دو بر دو تیمش مقابل الجزیره نقش فوق العاده پررنگی ایفا کند و دقایقی پس از پایان این بازی عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرد و در توصیف آن نوشت: "من می‌جنگم!"

شادی گل جدید قایدی و ادامه کنایه‌های زناشویی!

شادی گل جدید قایدی و ادامه کنایه‌های زناشویی!

شادی گل جدید قایدی و ادامه کنایه‌های زناشویی!

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋