پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه ایران

در پی تداوم اتهام‌زنی‌های رژیم انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران، بعد از ظهر امروز از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه ایران احضار و مراتب اعتراض شدید تهران به او ابلاغ شد.

ایسنا : در پی تداوم اتهام‌زنی‌های رژیم انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران، بعد از ظهر امروز از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه ایران احضار و مراتب اعتراض شدید تهران به او ابلاغ شد.

در این احضار، مدیرکل غرب اروپا ضمن غیرقانونی دانستن تحریم‌های انگلیس به بهانه‌های واهی، اتهام‌زنی مقامات انگلیسی را بی‌پایه و بی‌اساس خواند و به‌شدت محکوم کرد.

بر اساس آنچه که وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است، در جریان این احضار، مدیرکل غرب اروپا، جوسازی‌های جاری دولت انگلیس علیه ایران را حلقه دیگری از اقدامات غیرسازنده و مخرب در قبال جمهوری اسلامی ایران دانسته و تصریح کرده این‌گونه فضاسازی‌ها محکوم به شکست است.

مدیرکل غرب اروپا افزود: این طنز تلخ تاریخی است کشوری که خود بانی و حامی گروه های سازمان یافته تروریستی، قاچاق مواد مخدر و باندهای تبهکار است، بخواهد به جمهوری اسلامی ایران و نیروهای وفادار و صادق آن که در صف اول مبارزه با جرائم سازمان یافته هستند، اتهام‌زنی کند.

سفیر انگلیس نیز در پاسخ اظهار کرد: مراتب را به پایتخت خود منتقل خواهد کرد.

 

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋