پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

مردم حاکم ترین تیم تاریخ فوتبال ایران را مشخص کردند!

تشنج از آن جایی شروع شد که پس از قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس، برخی هواداران تیم‌های رقیب به این گمان افتادند که به طور پشت پرده از پرسپولیس حمایت می‌شود

برترین‌ها: چند سالی هست که فضای هواداری میان طرفداران استقلال و پرسپولیس و حتی بعضا تراکتور و سپاهان فضای متنشجی‌ست. تشنج از آن جایی شروع شد که پس از قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس، برخی هواداران تیم‌های رقیب به این گمان افتادند که به طور پشت پرده از پرسپولیس حمایت می‌شود و رفته رفته واژه‌ای ساخته شد که تا همین حالا هم دوام داشته است؛ «تیم حکومتی». آش آنقدر شور شد که برخی همین برچسب را بعضا به تیمی مثل استقلال هم زدند. به عبارتی حالا هر بار کری خوانده می‌شود، این لقب «تیم حکومتی» هم حتما مصرف می‌شود!

در چنین فضایی و البته در شرایطی که حداقل در یک سال اخیر اقبال عمومی به فوتبال افت داشته، فضا کدر و مبهم است، زهرا فکرانه و امیر نعمتی این بار از مردم در خیابان پرسیده‌اند که آیا به این دسته‌بندی‌ها اعتقاد دارند و اصلا فوتبال را دنبال می‌کنند؟ اصلا آیا تیمی خاص در ایران مورد لطف حکومت است؟ پاسخ‌ها متنوع و متفاوت است، ببینید.

مردم حکومتی‌ترین تیم تاریخ فوتبال ایران را مشخص کردند!

در سوی مقابل، یک جبهه‌گیری معکوس وجود داشت. هواداران یا رسانه‌های مجازی وابسته به این باشگاه از هر فرصتی برای نسبت دادن باشگاه‌های استقلال،به بدنه قدرت استفاده می‌کردند.

آیا واقعا پرسپولیس و استقلال تیم‌های حکومتی فوتبال هستند؟ این سوالی است که زهرا فکرانه و امیر نعمتی از اعضای تحریریه برترین‌ها از شهروندان پرسیده‌اند که با پاسخ متفاوت مردم و هواداران فوتبال مواجه شده است.

این گزارش ویدئویی را تماشا کنید:

مردم حکومتی‌ترین تیم تاریخ فوتبال ایران را مشخص کردند!

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋