پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

یک پیروزی شیرین خارج از خانه برای روسونری

تیم فوتبال میلان موفق شد در هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا با نتیجه سه بر صفر امپولی را مغلوب کند.

خبرگزاری ایرنا: تیم فوتبال میلان موفق شد در هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا با نتیجه سه بر صفر امپولی را مغلوب کند.

پیروزی شیرین خارج از خانه روسونری

دیدار تیم‌های امپولی و میلان از هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه کارلو کاستیانی با قضاوت فدریکو لا پنا برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری سه بر صفر میلان به پایان رسید.

شاگردان استفانو پیولی بازی را بهتر آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۱۱ گل اول را به ثمر برسانند. حرکت پا به توپ و تماشایی رافائل لیائو از جناح راست خط دفاعی امپولی با پاس در عرض این بازیکن پرتغالی همراه بود و در ادامه روبن لوفتوس چیک موفق شد با یک بغل پا دقیق، دروازه امپولی را باز کند.

حملات تیم میهمان ادامه داشت و در دقیقه ۳۱ با اعلام خطا هند مدافع امپولی، میلان صاحب یک ضربه پنالتی شد. اولیویه ژیرو پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد.

این پایان کار نبود ترائوره ستاره ۱۸ ساله روسونری تنها ۴ دقیقه زمان بعد از ورود به زمین احتیاج داشت تا اولین گل خود در سری‌آ را به ثمر برساند. کریستین پولیشیچ روی یک ضد حمله سریع با سرعت بالا توپ را به زمین امپولی رساند و با پاس در عرض ترائوره را در موقعیت تک به تک قرار داد تا در نهایت این بازیکن جوان با یک بغل پا دقیق گل سوم را به ثمر برساند.

با این نتیجه میلان ۳۹ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل امپولی با ۱۳ امتیاز در رتبه نوزدهم ایستاد.

 

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋