پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

پیروزی بزرگ الهلال در جنگ ستارگان

در شبی که ستاره‌های نام آشنای دو تیم همه کاره بودند، الهلال با پیروزی در بازی بزرگ هفته جایگاه خود را در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان محکم‌تر کرد

طرفداری: در شبی که ستاره‌های نام آشنای دو تیم همه کاره بودند، الهلال با پیروزی در بازی بزرگ هفته جایگاه خود را در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان محکم‌تر کرد

الهلال در دیداری از هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه ۳-۱ الاهلی را شکست داد. در بازی بزرگ هفته که به میزبانی الهلال برگزار شد، آبی‌های ریاض خیلی زود به گل اول رسیدند. سرگی میلینکوویچ ساویچ روی پاس قطری بی‌نظیر کالیدو کولیبالی دروازه الاهلی را باز کرد. در دقیقه ۲۶ الهلال صاحب یک پنالتی شد اما ضربه الکساندر میتروویچ را ادوارد مندی مهار کرد. میتروویچ ۱۲ دقیقه بعد جبران کرد و با ضربه سری حرفه‌ای دروازه اهلاوی‌ها را برای بار دوم گشود. 

نیمه دوم آلن سن ماکسیمین روی پاس هوشمندانه ریاض محرز توپ را به تور دروازه یاسین بونو چسباند تا اختلاف به ۱ گل برسد؛ برخلاف جریان بازی و حملات الاهلی، راجر ایبانیز در دقیقه ۸۴ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا آب سردی بر پیکر شاگردان ماتیاس یایسله ریخته باشد. در نهایت این بازی با پیروزی ۳-۱ الهلال به پایان رسید.

الهلال با این برد ۲۹ امتیازی شد به صدرنشینی خود در لیگ حرفه‌ای عربستان ادامه داد. آبی‌ها با تیم دوم جدول یعنی التعاون ۵ امتیاز فاصله دارند.

 

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋