پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

چهار فیلم کوتاه وس اندرسن در سینمای خانگی

چهار فیلم کوتاه وس اندرسن، فیلمساز آمریکایی، با دوبله اختصاصی از فیلیمو منتشر شد.

برترین‌ها: چهار فیلم کوتاه وس اندرسن، فیلمساز آمریکایی، با دوبله اختصاصی از فیلیمو منتشر شد. 

چهار فیلم کوتاه وس‌اندرسن در نمایش خانگی

فیلم‌های «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر»، «سم»، «موش‌گیر» و «قو» با دوبله اختصاصی و بهترین کیفیت تصویر برای علاقه‌مندان از فیلیمو قابل تماشاست. این فیلم‌ها محصول 2023 و بجز فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر که در ژانر ماجراجویی قرار می‌گیرد، هر سه فیلم دیگر در ژانر کمدی تهیه شده‌اند. 

4  فیلم کوتاه وس اندرسن، براساس داستان‌های کوتاه رولد دال، نویسنده مشهور انگلیسی تهیه شده‌اند. مدیر دوبلاژ این فیلم‌ها رضا آفتابی و مترجم نوید خبازیان است. اکبر منانی، ژرژ پطروسی، رضا آفتابی، سعید شیخ زاده، کسری کیانی، علیرضا اوحدی و محمدرضا فصیحی‌نیا صداپیشگان این چهار اثر هستند. 

فیلم کوتاه «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر»، با حضور بندیکت کامبربچ، ماجرای مردی است که می‌تواند پشت اشیا را ببیند و با کمک کتابی که دزدیده، آینده را پیش‌بینی کند. این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمده و با نقدهای مثبتی روبه‌رو شده است. 

فیلم کوتاه «سم»، با بازی بندیکت کامبربچ، قصه مردی را روایت می‌کند که ماری سمی روی شکمش می‌خزد و همکارش به‌همراه یک پزشک در تلاش‌اند تا او را نجات دهند.

فیلم کوتاه «موش‌گیر»، با ایفای نقش ریچارد آیود، داستان یک موش‌گیر را روایت می‌کند که به فکر نقشه‌ای زیرکانه می‌افتد؛ او می‌خواهد اعتماد موش‌ها را جلب کند تا بهتر بتواند نابودشان کند.

فیلم کوتاه «قو»، با هنرنمایی رالف فاینز، درباره دو نوجوان قلدر و کودن با هیکل‌هایی درشت است که به دنبال پسری باهوش با جثه کوچک می‌روند.

 

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋