پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

حرکت زیبای رسول خدا بنده یک ملت را شرمنده کرد

سیل آستارا در هفته‌ای که گذشت، خسارت‌های هنگفتی به مردم این خطه وارد کرده است. چهره‌ای هم که این روزها در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند، کسی نیست به جز رسول خادم، قهرمان و پهلوان کشتی ایران که آستین‌ها را مثل همیشه بالا زد و به کمک مردم گرفتار شتافت.

برترین‌ها: سیل آستارا در هفته‌ای که گذشت، خسارت‌های هنگفتی به مردم این خطه وارد کرده است. چهره‌ای هم که این روزها در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند، کسی نیست به جز رسول خادم، قهرمان و پهلوان کشتی ایران که آستین‌ها را مثل همیشه بالا زد و به کمک مردم گرفتار شتافت.

حرکت زیبای رسول خادم یک ملت را شرمنده کرد

مردی که واقعا اهل نمایش نیست و خدمات صادقانه او بدون هر گونه قضاوت، جای تحسین و تقدیر دارد.

انتشار تصاویری از رسول خادم، کشتی گیر پیشکسوت در آستارا برای کمک به سیل زدگان که به صورت خودجوش و پنهانی حاضر شده و در حال کمک به مردم سیل زده است تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

حرکت زیبای رسول خادم یک ملت را شرمنده کرد

حرکت زیبای رسول خادم یک ملت را شرمنده کرد

حرکت زیبای رسول خادم یک ملت را شرمنده کرد

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید:

* سپهر خرمی، روزنامه‌نگار: رسول خادم بارها گفته به من نگید پهلوان چون بار سنگینی روی دوشم قرار می‌گیره و این واژه سنگینی است. اما خودش بخواد یا نه؛ واقعا واژه پهلوان برازنده‌ی شما است آقا رسول. کسی که بی‌چشم‌داشت و بدون اطلاع‌رسانی میره به داد مردم آستارا برسه. همراه با مردم، بدون جیغ و داد و منت گذاشتن.

* علی عالی، فعال رسانه: او به کمک سیل‌زدگانِ آستارا رفت. کمک‌های خیریه‌ای که جمعِ آدم حسابی‌هاست؛ مثل یخچالی که به خانواده‌ای سیل‌زده اهدا شد.

* احسان بداغی، روزنامه‌نگار: خیلی دوس دارم از رسول خادم بپرسم که تو پاداش کدوم کار خیر این مردمی؟

* منصور اینانلو، فعال توئیتری: همه می‌تونن حسن یزدانی باشن، رسول خادم شدن سخته.

* کاربری به نام محمود نوشت: همه میتونن ورزشکار باشن یا حتی قهرمان؛ ولی آقا رسول خادم ثابت کرد پهلوون بودن کار هر کسی نیست.

* مهسا دیگر کاربر مجازی توئیت زد: به عمل کار بر اید، به سخندانی نیست، مردِ میدان شرافت جهان پهلوان رسول خادم.

* محسن از فعالان توئیتر هم در تحسین خادم نوشت: جوون که بود واسه کشتی،خیز و کول میگرفت به میانه ی عمر که رسید برای مردم کول گرفت پهلوان آقا رسول خادممون رفته کمک مردم آستارا که درگیر سیل هستند.

* اکانت مهندس خبرنگار هم توئیت زد: فکر کن سیل خونه زندگیتو نابود کنه بعد پهلوان رسول خادم برات لوازم خانگی بخره و بیاره بهت تحویل بده و ... زیبا نیست؟

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋