پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

پیروانی: از بختیار رحمانی شکایت نکردم

افشین پیروانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید شکایتی از بختیار رحمانی انجام نداده بوده و هر اقدامی در این زمنیه از سوی باشگاه صورت گرفته بود.

روزنامه اعتماد: افشین پیروانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید شکایتی از بختیار رحمانی انجام نداده بوده و هر اقدامی در این زمنیه از سوی باشگاه صورت گرفته بود.

حواشی بازی پرسپولیس در مقابل نفت مسجدسلیمان در لیگ بیست و دوم هنوز هم ‌ادامه دارد. بازی‌ای که پرسپولیس برنده از زمین خارج‌ شد،‌ اما از اتفاقات مهم آن بازی پشت پا انداختن‌ مدیرعامل نفت مسجد سلیمان به افشین پیروانی مدیر پرسپولیس بود!

پیروانی که معمولا به دلیل دفاع از منافع تیمش سیبل تیم‌های رقیب می‌شود و از طرف فدراسیون هم گاهی جریمه و توبیخ‌ شده زیاد علاقه ندارد وارد حواشی شود و خیلی سخت مصاحبه می‌کند.

پیروانی‌ در آن بازی متهم شد که چرا همراه با داور در راهروی رختکن دیده شده! اتهامی که در یک شبکه تلویزیونی و با تماشای دوربین مداربسته راهروی رختکن مشخص شد از اساس بی‌پایه بوده و پیروانی و بازیکنان‌ دو تیم و‌ عوامل تیم داوری هر یک در حال رفتن به رختکن مرتبط به جایگاه خود و تیم‌شان بودند‌.

اما پشت پا انداختن به مدیر یا سرپرست پرسپولیس و اتهام ورود او به رختکن داوران تنها حواشی پیرامون پیروانی نبود و پس از بازی‌ بختیار رحمانی‌ یکی‌ از بازیکنان اسبق فولاد که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را هم در کارنامه دارد در یک‌ استوری عجیب و هتاکانه پرسپولیس و پیروانی را مورد‌ حمله و تهدید قرار داد.

رحمانی که مدت‌هاست ساکن کشور سوئد است علیه یکی از‌ پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران کلمات تند و زننده‌ای را به کار برد و در نهایت پیروانی را تهدید به برخورد حضوری کرد! البته مدیر پرسپولیسی‌ها خویشتنداری به خرج داد و همان زمان با نشر یک استوری با عکس خودش و یک متن کوتاه جواب هجمه‌ها را داد: «گاهی سکوت و‌ خنده در برابر برخی آدم‌ها بهترین پاسخ است.»

این تمام عکس‌العمل پیروانی نسبت به اعمال زشت مدیر نفت مسجدسلیمان و بختیار رحمانی بود. اگرچه بعد از مدتی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در مصاحبه‌ای به اشتباهش و اعتماد به برخی‌ها اذعان کرد و از افشین پیروانی عذرخواست اما با پیگیری‌های تشکیلات حقوقی باشگاه پرسپولیس، بختیار رحمانی به ۸ ماه زندان محکوم شد. تهدید به برخورد با پیروانی آن‌هم چند هزار کیلومتر دور از وطن برای رحمانی اگر یک مزیت داشته باشد، این است که بازهم نامش در فوتبال ایران بر سرزبان‌ها افتاد! بازیکنی که حواشی بسیاری پیرامونش وجود دارد و بنا به دلایل سیاسی بعید است بخواهد به ایران برگردد و حالا هم اگر روزی به ایران بازگردد باید برای گرفتن رضایت دست به دامن پیروانی شود!

با این وجود پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد منکر هرگونه شکایت از رحمانی شد و شکایت و حکم علیه رحمانی را مرتبط به باشگاه پرسپولیس در دفاع از یکی از بازیکنان و مربیان سابق و مدیر فعلی این تیم عنوان کرد.

افشین پیروانی در پاسخ به خبرنگار اعتماد در خصوص محکومیت بختیار رحمانی گفت: «در آن زمان باشگاه از چند نفر شکایت کرد و حالا رای آن آمده است. من نه می‌دانم‌ موضوع آن چه بود و نه پیگیری کردم. باشگاه در دفاع از بازیکن و مربی و‌ مدیر خودش شکایت کرد و پیگیر این شکایت بود.»

پیروانی که علاقه‌ای به صحبت درباره تهدید و تهمت رحمانی ندارد، ادامه داد: «پیگیر کار خودم و باشگاه خودم‌ هستم و وقت این مسائل را ندارم. درباره این مسائل باشگاه و وکلای باشگاه می‌دانند که ‌چه تصمیمی بگیرند.»

پیشکسوت متعصب پرسپولیس که هربار سیبل رقبای این‌ تیم‌ و گاهی مورد حمله مدیران و مربیان قرار می‌گیرد از این اتفاق ناراضی نیست و به خبرنگار اعتماد گفت: «هر کس می‌خواهد پرسپولیس را بزند‌ اول از همه من را می‌زند. این از لطف خداست که به‌ خاطر پرسپولیس این اتفاقات رخ می‌دهد. امیدوارم پرسپولیس آسیبی نبیند. این اتفاقات مشکلی نیست!» 

ملی‌پوش سابق پرسپولیس با اشاره به عذرخواهی مدیرعامل نفت مسجد سلیمان در همان زمان اضافه کرد: «مدیرعامل نفت مسجد سلیمان آمد حرفی زد و بعد عذرخواهی کرد، بنده متوجه نشدم کی این حرف‌ها را زد و کی عذرخواهی کرد! اصلا پیگیر این موضوعات نبودم و نشدم‌. برای من فقط موفقیت پرسپولیس مهم است.» 

پیروانی در ادامه در خصوص قانون سقف قرارداد در فوتبال ایران گفت: «سقف قرارداد به هیچ عنوان به نفع تیمی مثل پرسپولیس نیست! تصمیمی گرفتند که نتوانیم یار جدید بگیریم.» پیروانی درباره مشکل پرسپولیس در آسیا و تقابل با تیم‌های قدرتمند کشورهای عربی که بازیکنان بزرگی را جذب کردند، ادامه داد: «ما بازیکنان خوب داریم اما معمولا هر فصل که تمام می‌شود یکسری تغییر و تحولات باید باشد. این کاری که انجام‌ دادند‌ مطمئنا دست همه را می‌بندند.»

مدیر پرسپولیس درباره تکلیف گولسیانی و اینکه آیا بازیکن خوبی مثل او حاضر می‌شود با پرسپولیس قرارداد ریالی ببندد یا خیر، افزود: «با ریالی که شب می‌خوابید و‌ صبح بیدار می‌شوید دو، سه هزار تومان بالا و پایین می‌شود کدام خارجی می‌آید قرارداد ریالی ببندد؟»

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋