پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

کمپین استقلالی ها برای اخراج سیدحسین حسینی!

سید حسین حسینی باید برود؛ این خواسته اکثریت غالب هواداران استقلال در فضای مجازی بعد از فینال جام حذفی است.

فرهیختگان: سید حسین حسینی باید برود؛ این خواسته اکثریت غالب هواداران استقلال در فضای مجازی بعد از فینال جام حذفی است. جدا از اینکه کاپیتان استقلال روزهای خوبی را با این تیم تجربه کرده، در این فصل در بازی‌های بزرگ به ویژه دربی‌ها اشتباهات بسیار فاحشی داشت که منجر به نتیجه نگرفتن استقلال در بازی‌های شش امتیازی و سرنوشت ساز شد.

ویدیو‌های گل‌های خورده حسینی هم میکس شده و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته و برخی از فعالان رسانه‌ای نزدیک به استقلال هم با انتقاد از برخی رفتار و تهدید‌های حسینی درباره بازی نکردن در صورت نگرفتن مطالبات در شب برخی مسابقات حساس، عملا در حال تاختن به کاپیتان استقلال هستند.

در کانال‌های هواداری هم هواداران در حال خط و نشان کشیدن برای مدیران برای بستن یک تیم کامل و قدرتمند برای فصل بعد و جذب یک دروازده‌بان شش‌دانگ هستند.‌ نداشتن رقیب قوی در تیم عملا باعث افول فنی حسینی شده و باید دید باشگاه چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ خواهد کرد.در ایران هم به جز اخباری و پورحمیدی گزینه قابل توجهی برای ایستادن درون دروازه استقلال وجود ندارد که پورحمیدی تحت قرارداد تراکتور است و بعید است رضایت‌نامه‌اش برای استقلال را صادر کنند.

باید دید بعد از روشن شدن وضعیت مدیریت و کادرفنی، چه تصمیمی برای دروازه استقلال گرفته خواهد شد. شاید ماجرای امیر حسین حسین زاده که در ابتدا حضور در استقلال با انتقاد شدید رو به رو شد، تکرار شود و گلری بیاید که با عملکرد بسیار عالی نقشی تعیین کننده در استقلال ایفا کند

 

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋