پونه یاری

پونه یاری

اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت
توسط ۲ نفر دنبال می شود

توئیت کنایه آمیز وینیسیوس علیه لالیگا

وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید با انتشار یک از مسئولان لالیگا انتقاد کرد.

ورزش سه: وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید با انتشار یک از مسئولان لالیگا انتقاد کرد.

توئیت کنایه‌آمیز وینیسیوس علیه لالیگا

 خیرونا در شب پیروزی ۴-۲ مقابل رئال مادرید برنامه ویژه ای هم برای متوقف کردن وینیسیوس جونیور با خطاهایی شدید و متعدد بود. شدت این خطاها و بی اعتنایی داور باعث عصبانیت مهاجم رئال شده و اعتراضات مکرر او به این وضعیت غیرعادی باعث شد تا کارت زرد هم دریافت کند.

توئیت کنایه‌آمیز وینیسیوس علیه لالیگا

عجیب ترین صحنه بازی را زمانی شاهد بودیم که سانتی بوئنو با یک خطای خشن وینیسیوس را کنار خط طولی نقش بر زمین کرده و توپ را محکم به بدن او کوبید و در عین ناباوری کارتی از داور دریافت نکرد.

در شبی که هواداران خیرونا هم حسابی از خجالت مهاجم رئال درآمدند چند بازیکن حریف نیز در کنار خطاهای متعدد و خشونت آمیز با رفتارهای تحریک آمیز خود نیز روی اعصاب وینی رفتند اما هیچ یک از این کارها با جریمه خاصی از سوی داور روبرو نشد.

توئیت کنایه‌آمیز وینیسیوس علیه لالیگا

وینیسیوس جونیور با این وجود یک گل زد و یک پاس گل هم داد که البته تاثیری در شکست تیمش نداشت. او ساعتی پس از پایان بازی یک توئیت کنایه آمیز منتشر کرده و اعتراض خود را مستقیما متوجه لالیگا کرد؛ جایی که رئالی ها معتقد هستند به اندازه کافی از مهاجم برزیلی در برابر خشونت و شعارهای نژادپرستانه محافظت نمی کند.

توئیت کنایه‌آمیز وینیسیوس علیه لالیگا

وینیسیوس جونیور در توئیت خود کنار کلمه "لالیگا" دو شکلک خنده استفاده کرده و از بی تفاوتی های اخیر نسبت به رفتارهای مغرضانه تیم های حریف علیه او در بازی های لیگ اسپانیا واکنش نشان داد.

پونه یاری
پونه یاری اسیر فلسفه و تاریخ.. و متخصص در پیدا کردن جواب سوالات سخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋