poolyabi

poolyabi

راههای افزایش فروش فایل و کسب درآمد بیشتر

راههای افزایش فروش فایل و کسب درآمد بیشتر

کسب درآمد از فروش فایل و یا محصولات دانلودی به نظرم یکی از بهترین ، راحت ترین و بی دردسرترین شیوه های کسب درآمد از اینترنتی می باشد . کسانی که علاقه دارند از طریق فروش فایل کسب درآمد کنند می توانند با راه اندازی سایت فروش فایل و یا همکاری با سیستم های رایگان فروش فایل اقدام به کسب درآمد کنند . در انتخاب سیستم های رایگان برای کسب درآمد از فروش فایل دقت کنید و سابقه بالا ، خوشنامی ، خوش حسابی ، امکانات مناسب فنی و... را مدنظر داشته باشید.

در اینجا تا چند روش و شیوه ساده برای افزایش فروش فایل که کاملا کاربردی و تجربی می باشد را شرح دهم امیدوارم مورد توجه همه قرار گیرد:

اقدامات برای کسب درآمد با فروش فایل

هرکدام از موارد زیر در پیشرفت فروشگاه فایل و افزایش فروش فایل تاثیر مثبت خواهند داشت:

1- بعد از راه اندازی فروشگاه فایل اگر دارای وبلاگ هستید ادرس فروشگاه را در وبلاگ خودتان لینک کنید (در بخش پیوندها اضافه کنید)

2- در سایر سایت ها و وبلاگ ها و انجمن ها ادرس فروشگاه را معرفی کنید و لینک فروشگاه را قرار دهید بطور مثال اگر فروشگاه شما تخصصی هست در انجمن های تخصصی مرتبط محصولاتی که دارید را معرفی کنید و لینک فروشگاه را قرار بدهید

3- در شبکه های اجتماعی (توئیتر ، فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و...) که عضو هستید لینک فروشگاه و معرفی محصولات را قرار دهید و از دوستانتان بخواهید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن تبلیغ فروشگاه شما را انجام بدهند.

4- به پیام رسان هایی که دسترسی دارید مثل (تلگرام، واتسآپ ، سروش ...) در گروه های مرتبط معرفی فروشگاه خود را انجام دهید و ادرس فروشگاه و محصولات را معرفی کنید

5- درصورتیکه سایت پربازدید که مشتریان فایل شما در آن حضور بسیاری دارند می شناسید با سفارش تبلیغ فروش را افزایش دهید

6- در وبلاگ یا وبلاگ ها متعددی که دارید یا ایجاد می کنید در مورد هر فایل که در فروشگاه می فروشید یک مطلب بنویسید و ضمن معرفی فایل لینک فروشگاه برای خرید همان فایل را نیز در پست وبلاگ بگذارید انجام این کار در وبلاگ های متعدد و برای هر فایل تاثیر مثبت در موتورهای جستجو دارد

 

مجموعه این راهکارهای ساده ، تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش فایل دارد و هر می تواند با کمی تلاش و پشتکار  کسب درآمد آسان با فروش فایل را تجربه کند و پول خوبی از این راه به دست آورد.

امیدوارم مورد استفاده طرفداران کسب درآمد از فایل به ویژه فروشندگان فایل و محصولات دانلودی قرار گیرد.

poolyabi
poolyabi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋