گروه طراحی گرافیکی پونیما

گروه طراحی گرافیکی پونیما

منظم ترین گروه طراحی گرافیک ایران با بیش از 5 سال سابقه طراحی لوگو و گرافیک با آدرس سایت ponima98.ir در خدمت شما هستیم .

طراحی لوگو ورزشی

 

در این مقاله باهم درباره طراحی لوگو ورزشی و نکات آن صحبت خواهیم کرد، نکات و قوانین یک لوگو خوب برای حوضه ورزش رو بیان خواهیم کرد.

طراحی لوگو ورزشی در کجا استفاده میشه؟!

یکی از مهمترین سوالات در زمینه طراحی لوگو ورزشی استفاده آن در کار است. لوگو چهره یک کسب و کار است و بخش مهمی از آن را تشکیل میدهد.

لوگو به عنوان چهره برند شما ، پل ارتباطی میان شما و مخاطبین کسب و کارتان است. مخاطبین شما با دیدن نماد و لوگوی شما به یاد تجربه قبلی خرید از شما میوفتند و در نتیجه از شما خرید میکنند.

طراحی لوگو ورزشی هم همینگونه است. در طراحی لوگو ورزشی هدف میتواند فروش محصولات ورزشی ، جذب هنرجو و یا طرفدار باشد. پس این نکته بسیار دارای اهمیت است.

برای کسب اطلاعات کامل تر و همچنین دریافت بهترین خدمات طراحی لوگو. ما سایت پونیما رو پیشنهاد میکنیم که در مقاله ای کامل راجب چگونگی طراحی لوگو ورزشی صحبت کردند و میتونید بهشون سفارش بدید.

 

در هنگام طراحی لوگو ورزشی به چه مواردی دقت کنیم؟!

یاد گرفتیم که لوگو بخش مهمی از کسب و کار است و پل ارتباطی میان ما و مشتریان قبلی ما برای خرید دوباره است. حال این لوگو ورزشی باید شامل چه مواردی باشد تا بتواند بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب بگذارد.

در طراحی لوگو ورزشی و لوگو باشگاه باید سادگی و حس تکاپو و جنبش وجود داشته باشد. تا زمانی که شما نتوانید لوگویی بسازید که بتواند برای مخاطب جذاب باشد شما موفق نشده اید.

یک لوگو ارزشمند لوگویی است که مخاطب با اولین بار دیدن آن بتواند به خوبی آن را به خاطر بسپارد. به عنوان مثال اگر این لوگو برای یک باشگاه ورزشی باشد.

 لوگو باید بتواند به قدری ساده و صمیمی باشد که تماشاگر اگر آن را دید به راحتی آن را به خاطر سپرده و در بازی های بعدی که در تبلیغات و ... اعلام میشود یاد بازی شما بیوفتد و بازی ها و باشگاه شمارا دنبال کند.

کدام شرکت بهترین خدمات طراحی لوگو را اراِئه میدهد؟!

نکته مهم در خصوص سفارش طراحی لوگو ورزشی این است که ما باید بدانیم کدام شرکت ها از نظر طراحی میتوانند برای ما مناسب باشند. در ادامه چنتا از اونهارو معرفی خواهیم کرد.

1_ پونیما ( ponima )

گروه طراحی گرافیکی پونیما چندین سال است به صورت تخخصی در این زمینه در حال فعالیت هستند و همکاری های بسیار خوبی در این زمینه داشتند.

یکی از گروه های منظم و درجه یک در زمینه طراحی لوگو به حساب میان که میتونید به راحتی بهشون اعتماد کنید و ثبت سفارش خودتون رو انجام بدید. برای آشنایی بیشتر با پونیما وارد سایتشان شوید.

2_ سایت logo maker

اگر درصورت نداشتن هزینه کافی قصد طراحی لوگو با سلیقه شخصی دارید میتوانید از این سایت استفاده کنید. در بخش طراحی لوگو ورزشی چند اتود وجود دارد که میتوانید یک نمونه را انتخاب کرده و اسم خود را زیر ان وارد کنید.

3_ idat

شما میتوانید برای طراحی لوگو خود به ویرگول نیز اعتماد کنید. چندین طراح متخصص در ویرگول وجود دارند که میتوانند گزینه مناسبی برای شما باشند. برای بررسی یکی از آن ها مقاله ........... را مطالعه کنید.

 

 

سفارش طراحی لوگو ورزشی

در این بخش قصد دارم بیشتر با نحوه سفارش طراحی لوگو ورزشی با شما صحبت کنم. در هنگام سفارش حتما به این موارد دقت کنید که شرکتی که قصد همکاری با آن را دارید دارای نمونه کار های مناسبی باشد.

در مرحله دوم باید به این نکته که علاوه بر نمونه کار مهم دارای خدمات مناسبی باشد هم باید دقت کرد. توجه کنید که خدماتی که شرکت ارائه میدهد به روند پروژه کمک کند و باعث نتیجه عالی برای شما بشود.

همچنین اگر دوست داشتید میتوانید به صورت مستقیم با من درا تباط باشید و جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش در خصوص طراحی لوگو با شماره 09929596186 _ نیما سعیدی. تماس حاصل فرمایید .

 

گروه طراحی گرافیکی پونیما
گروه طراحی گرافیکی پونیما منظم ترین گروه طراحی گرافیک ایران با بیش از 5 سال سابقه طراحی لوگو و گرافیک با آدرس سایت ponima98.ir در خدمت شما هستیم .

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋