pomonox

pomonox

10 سبک کابینت آشپزخانه

اگر به تازگی به آشپزخانه خود فکر می کنید، کابینت ها راهی عالی و نسبتاً ارزان برای تغییر فضای شما هستند. چه در حال بازسازی یک خانه جدید و چه به روز رسانی آشپزخانه آپارتمانی، در اینجا به بررسی سبک های محبوب کابینت آشپزخانه برای هر سلیقه ای می پردازیم. خرید پارکت، ورق ام دی اف و خرید ورق pvc از سایت پومونوکس ممکن است.

 

 deVOL

در حالی که مبلمان شیکر به قرن 18 برمی گردد، افزایش محبوبیت کنونی کابینت به سبک شاکر، آن را به یکی از اصلی ترین طراحی آشپزخانه امروزی تبدیل کرده است. زیبایی‌شناسی مدرن خانه‌های مزرعه‌ای که در همه جا توسط رشته‌های جوآنا گینز کپی شده است، اغلب شامل کابینت‌های سفید رنگ‌شده به سبک شیکر و یک سینک مزرعه می‌شود که به نظر می‌رسد نوعی نوستالژی عمیق برای گذشته‌ای عاشقانه کشاورزی را در بر می‌گیرد. تا آنجا که کابینت های آشپزخانه وجود ندارد، با فقدان تزئینات اضافی و یک پانل توکار ساده، درب کابینت به سبک شیکر نیز یک انتخاب بسیار سازگار برای طیف وسیعی از سبک های آشپزخانه مانند این آشپزخانه واقعی شیکر در برایتون، انگلستان از طراحی آشپزخانه بریتانیایی است. استاد deVOL. اگر کابینت های سفید مورد علاقه شما نیست، رنگ سرمه ای، سبز جنگلی یا مشکی مات را امتحان کنید.

 

 

امروزی

 

کابینت‌های آشپزخانه فوق‌العاده مدرن، مانند درب‌های کابینت براق بدون سخت‌افزار در این آشپزخانه شیک، ظاهری بی‌نقص ایجاد می‌کنند. کابینت های معاصر با فقدان تزئینات و سادگی شکل مشخص می شوند و می توانند در طیف وسیعی از مواد تولید شوند.

 

دال یا صفحه تخت

 

در دسترس ترین انتخاب کابینت آشپزخانه امروزی کابینت اسلب یا صفحه تخت است. نسخه های ساده، تمیز کردن آسان و از نظر بصری بی نیاز، اغلب از ام دی اف ساخته می شوند و با ملامینه، لمینت یا ترموفویل پوشانده می شوند. اما همان کابینت‌هایی که ظاهر امروزی دارند نیز چیزی هستند که می‌توانید در آشپزخانه‌های قدیمی یا مدرن با الهام از چوب جامد پیدا کنید. در حالی که کابینت‌های تخته‌ای معاصر یا صفحه تخت در طیف وسیعی از پرداخت‌ها ارائه می‌شوند، کابینت‌های پیش‌ساخته مقرون‌به‌صرفه نیز می‌توانند به عنوان پایه‌ای آسان برای سفارشی‌سازی عمل کنند، مانند این آشپزخانه از Plykea، یک شرکت مستقر در لندن که درب‌های تخته سه لا، جلوی کشو، میز کار و روکش سفارشی می‌سازد. پانل برای کابینت آشپزخانه استاندارد IKEA.

 

جلو شیشه ای

 

کابینت‌های جلویی شیشه‌ای اغلب در ترکیب با کابینت‌های جامد استفاده می‌شوند، گاهی اوقات از نور پس‌زمینه برای نمایش بیشتر به عنوان ویترینی برای چینی‌های خوب، فلوت‌های شامپاین قدیمی، مجموعه شیشه‌های کبالت یا سایر ظروف تزئینی استفاده می‌شود. اما برای اینکه واقعا جلوه بلوک جامد دیوار کابینت را کمرنگ کنید، می‌توانید از کابینت‌های شیشه‌ای به روشی آگاهانه‌تر و کم‌ارزش‌تر نیز استفاده کنید. شیشه یک سرنخ بصری می دهد که نیاز به باز و بسته کردن کابینت ها را برای جستجوی چیزهای درست محدود می کند. و از تشکیل گرد و غبار و کثیفی آشپزخانه مانند قفسه های باز جلوگیری می کند.

 

سبک روستایی روستایی

 

کابینت‌های روستایی روستایی با تمرکز بر کیفیت خام چوب، اغلب با تأکید بر دانه‌های چوب، ظاهری مضطرب و عدم جزئیات دقیق مشخص می‌شوند. در بهترین حالت، این خانه‌ها در کلبه‌های کوهستانی و خانه‌های مزرعه روستایی معتبر است، زیرا نسخه‌ای بسیار واقعی از این ظاهر می‌تواند در فضاهای مدرن‌تر ظاهر شود.

 

روستایی شهری

 

چوب خام همچنین می تواند به روشی پیچیده تر برای افزودن بافت و تمرکز بر مواد طبیعی به کابینت آشپزخانه معاصر مانند این آشپزخانه روستایی شهری توسط سباستین کاکس برای deVOL استفاده شود. لکه تیره به آن لبه شیک و کف تا سقف می بخشد. چوب روی دیوار کابینت جلا می دهد. همچنین می‌توانید پوشش‌های چوبی را برای افزایش ابعاد ترکیب کنید، برای مثال از رنگ‌های تیره‌تر در کابینت‌های پایین‌تر و روشن‌تر کردن رویه‌ها استفاده کنید.

 

لوور شده

 

کابینت های آشپزخانه لووردار ساخته شده با تخته های چوبی افقی، بافت و جذابیت را ایجاد می کند. از منظر عملی، آنها تهویه را فراهم می کنند، که بسته به آنچه در داخل آن ذخیره می کنید و همچنین آب و هوای جایی که آشپزخانه شما در آن قرار دارد، اگر رطوبت و کپک زیاد مشکل باشد، می تواند مفید باشد. می‌توانید چند کابینت آشپزخانه لووردار را برای ایجاد یک انبار کوچک برای سیب‌زمینی، سیر و پیاز انتخاب کنید یا از کابینت‌های آشپزخانه لووردار به عنوان یک انتخاب زیبایی‌شناختی استفاده کنید، همانطور که در این آشپزخانه آرایشگاه زیبا از deVOL دیده می‌شود.

 

سنتی

 

کابینت‌های سنتی قدیمی به نظر می‌رسند و برای برخی دیگر کلاسیک به نظر می‌رسند، با ویژگی‌هایی مانند پانل‌های برجسته، جزئیات تخته‌های مهره‌ای و دیگر شکوفایی‌ها که به‌طور فزاینده‌ای نادر شده‌اند، زیرا سلیقه‌های مدرن ظاهری بی‌نظیر را در بر می‌گیرد. کابینت های سنتی اغلب در چوب های تیره یا افرا کلاسیک رندر می شوند یا با رنگ های خنثی رنگ آمیزی می شوند.

 

قفسه باز

 

قفسه‌های باز در حال بازگشت هستند زیرا یک پخش کننده پشتیبانی کابینت آشپزخانه برای از بین بردن یکنواختی دیوار کابینت‌های یکسان استفاده می‌شود. در اینجا، قفسه‌های چوبی شناور در لکه‌ای غنی، به یک آشپزخانه کاملاً سفید و براق معاصر، اشاره‌ای از گرما و نقطه کانونی می‌افزایند. اگر دوست دارید وسایل را روی قفسه ها بچینید و تمایلی به پوشاندن هر سطح خالی با شلوغی ندارید، قفسه بندی باز می تواند گزینه عالی باشد. اما اگر نامرتب هستید و به هم ریختگی بصری برایتان آزاردهنده است، دو بار فکر کنید. مانند همه چیزهای مرتبط با دکوراسیون، خودتان را بشناسید. وقتی صحبت از طراحی های عملی آشپزخانه می شود، برای کاربردی ترین نتیجه، عملکرد را بیش از فرم در نظر بگیرید.

 

یک ترکیب التقاطی

 

این آشپزخانه کلاسیک انگلیسی از deVOL از آشپزخانه های دوره گرجستان و خانه های مزرعه با ترکیبی از کابینت های پایینی Shaker، انبار باز و قفسه های چوبی روستایی به جای کابینت های بالایی الهام گرفته شده است. وقتی نوبت به طراحی آشپزخانه می رسد، به یاد داشته باشید که اشکالی ندارد که سبک ها را با هم ترکیب کنید و با کمی تنوع به کابینت آشپزخانه خود از یکنواختی اجتناب کنید. در اینجا ظاهر با کلاسیک نگه داشتن همه چیز منسجم باقی می‌ماند، اما شما همچنین می‌توانید روستیک را با سبک‌های کابینت معاصر ترکیب کنید تا ظاهری انتقالی‌تر داشته باشید.

pomonox
pomonox

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋