pomonox

pomonox

همه چیز درباره کابینت آشپزخانه پی وی سی: راهنمای جامع با مزایا و معایب

بنابراین، PVC چیست و چه معنایی دارد؟ یک پلیمر به طور گسترده تولید شده، PVC یا پلی وینیل کلرید به طور سنتی در ساخت و ساز، مراقبت های بهداشتی، خودرو و سایر بخش ها استفاده می شود. اگر تا به حال فکر کرده اید که پی وی سی به غیر از لوله برای چه مواردی استفاده می شود، پس ما چند خبر داریم! ما متوجه روندی شده‌ایم که در طراحی داخلی رو به افزایش است - و شکل کابینت‌های آشپزخانه PVC را به خود گرفته است.

 

مقالات تفاوت لترون و ام دی اف و انواع کابینت ام دی اف را در سایت صنایع چوب احمدی بخوانید.

 

طراحی کابینت آشپزخانه پی وی سی نه تنها یک گزینه جیب پسند برای تجهیز آشپزخانه است، بلکه تمیز کردن و نگهداری آن نیز بسیار آسان است. اگر در مورد این مواد شک دارید، ما یک راهنمای مفصل داریم که ویژگی‌های مهم مواد و همه چیزهایی که مستلزم آن است را برجسته می‌کند.

 

کابینت آشپزخانه پی وی سی انواع

پی وی سی-کابینت-آشپزخانه-قرمز-براق-لمینت

کابینت های آشپزخانه براق را با بودجه ای با پی وی سی تهیه کنید

وقتی صحبت از کابینت های آشپزخانه PVC می شود، در حال حاضر بازار دو نوع دارد - تخته های توخالی و فوم. تفاوت دو ماده پی وی سی کابینت در این است که اولی در داخل توخالی است و در نتیجه سبک و مقرون به صرفه است. از طرف دیگر، صفحات فوم پی وی سی ضخیم تر هستند و آنها را از تخته های توخالی محکم تر می کند.

 

در اینجا برخی از ویژگی های طراحی کابینت آشپزخانه PVC آورده شده است

پی وی سی-کابینت-آشپزخانه-چوبی-لمینت

برای آشپزخانه ای مستحکم تخته های فوم را انتخاب کنید

برای انتخاب طرح های کابینت پی وی سی برای آشپزخانه، ما فوم بردها را به عنوان یک گزینه ارجح پیشنهاد می کنیم. آنها کابینت های محکمی را ایجاد می کنند زیرا تخته های توخالی نه حرارتی هستند و نه در برابر آتش مقاوم هستند. از طرف دیگر فوم بردها معمولاً در برابر حرارت عایق هستند و نسبتاً در برابر آتش مقاوم هستند. همچنین یک ماده غیر سمی، ضد شیمیایی و مقاوم در برابر خوردگی است و شرایط بهداشتی را برای کار ایجاد می کند.

 

فرآیند نصب پی وی سی

اگر می‌پرسید پی‌وی‌سی چیست، ما به شما می‌گوییم که سهولت نصب است. وقتی صحبت از طراحی پی وی سی آشپزخانه می شود، این مواد به عنوان تخته های آماده و بدون نیاز به تکمیل در دسترس هستند. پی وی سی که در طیف رنگی موجود است، برای زیبا جلوه دادن نیازی به لمینت یا افزودنی ندارد. از آنجایی که مواد سبک وزن هستند، کار روی آن نیز آسان است. با این حال، صفحات فوم پی وی سی به تخصص مناسب نیاز دارند، زیرا پرداخت نامناسب می تواند منجر به آسیب جبران ناپذیری به کابینت شود.

 

 

دوام کابینت پی وی سی مورد استفاده در آشپزخانه چقدر است؟

پی وی سی-آشپزخانه-کابینت-موازی

پی وی سی را به عنوان ماده ای برای کابینت آشپزخانه برای خانه های اجاره ای خود انتخاب کنید

وقتی صحبت از استحکام طرح های آشپزخانه PVC می شود، فوم برد را انتخاب کنید زیرا می تواند وزن بیشتری را در مقایسه با نوع PVC توخالی نگه دارد. وقتی صحبت از استفاده از آن می شود، برای استفاده در خانه های اجاره ای ایده آل است. کابینت های پی وی سی یک سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند زیرا کابینت ها ممکن است در طول زمان دچار افتادگی شوند و هیچ راهی برای جبران هر گونه آسیبی که مواد متحمل می شود وجود ندارد.

 

 

 

منبع: All About PVC Kitchen Cabinets: Comprehensive Guide With Pros & Cons (livspace.com)

pomonox
pomonox

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋