pomonox

pomonox

7 بهترین لمینت برای کابینت آشپزخانه شما

لمینت ها به عنوان ترجیح داده شده ترین مواد برای کابینت های آشپزخانه ظاهر شده اند و می توان آنها را به عنوان لمینت های فشار قوی برای پایه تخته سه لا و لمینیت های کم فشار برای تخته خرده چوب سطحی یا ام دی اف طبقه بندی کرد. بهترین بخش در مورد روکش لمینت این است که بسیار بادوام، مقاوم در برابر رطوبت، نگهداری آسان و در تعداد زیادی رنگ و طرح موجود است. از آنجایی که کابینت آشپزخانه در معرض کثیفی، کثیفی و گرمای زیادی است، این سطوح را در نظر بگیرید تا از همه مشکلات جلوگیری کنید.

 

لمینت ضد اثر انگشت

لمینت های ضد اثر انگشت در برابر اثر انگشت، آلودگی، حرارت و خط و خش مقاوم هستند. اینها سطح انعکاس کمی دارند که آثار چربی یا لکه را نشان نمی دهد. تمیز کردن آنها نیز آسان است زیرا تمام ناخالصی های موجود در سطح آن را می توان به راحتی پاک کرد.

 

لمینت های آنتی باکتریال

با بررسی رشد میکروب ها با ورقه های ضد باکتریایی از سطح بهداشت خوبی در آشپزخانه خود اطمینان حاصل کنید. این ها با افزودنی های میکروبی خاصی تولید می شوند که آن را در برابر کپک، موریانه و انواع مختلف پاتوژن ها مقاوم می کند. بنابراین خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی این لمینت ها از رشد و تکثیر میکروارگانیسم های مختلف جلوگیری می کند.

 

لمینت های مات

اینها نور متوسطی را منعکس می کنند و در برابر خراش مقاوم هستند. مزیت دیگر این است که از آنجایی که کثیفی و لکه روی لمینت های مات قابل مشاهده نیست، نگهداری از آنها آسان است و برای آشپزخانه هایی که مستعد استفاده زیاد هستند بسیار مناسب هستند.

 

لمینت های براق

با استفاده از لمینت های براق، روشنایی زیادی به آشپزخانه خود اضافه کنید، زیرا آنها توانایی بازتاب نور زیادی را دارند. اینها برای آشپزخانه های کوچکتر عالی هستند زیرا آشپزخانه را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهند. با این حال لمینت های براق نیاز به تمیز کردن مکرر دارند زیرا خراش، لکه و اثر انگشت را نشان می دهند.

 

لمینت فینیش اکریلیک

با لمینت های اکریلیک ظاهر مدرنی به آشپزخانه خود ببخشید. اینها بسیار بادوام هستند و دارای یک روکش براق بازتابنده هستند که در رنگهای مختلف موجود است. لمینت های اکریلیک در برابر رطوبت مقاوم هستند و در برابر محو شدن ناشی از اشعه UV بسیار مقاوم هستند. عیب استفاده از لمینت های اکریلیک این است که بسیار گران هستند، مستعد خراش هستند و به دلیل نشان دادن اثر انگشت نیاز به تمیز کردن مکرر دارند.

 

لمینت بافت

اینها ظاهر و حس مواد طبیعی مانند چوب، سنگ، ابریشم خام، جیر و غیره را تکرار می کنند و می توانند برای عمق بخشیدن به ظاهر کلی آشپزخانه معرفی شوند. یکی از معایب استفاده از این لمینت ها این است که لمینت های بافت عمیق ممکن است کثیفی و کثیفی را به دام بیندازند و تمیز کردن و نگهداری آن را دشوار کنند.

 

لمینت های ضد حریق

برای ایمنی بیشتر و مقاومت در برابر آتش، لمینت های ضد حریق را برای کابینت آشپزخانه در نظر بگیرید. از آنجایی که این لمینت ها با مواد شیمیایی خاصی درمان می شوند، در صورت آتش سوزی این لمینت ها انتشار دود را به حداقل می رساند و دود سمی را آزاد نمی کند و افزایش دمای لمینت را به تاخیر می اندازد.

جهت اطلاع از تفاوت لترون و ام دی اف و آشنایی با انواع کابینت ام دی اف به سایت صنایع چوب احمدی مراجعه کنید.

pomonox
pomonox

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋