فونر | phoner.ir

فونر | phoner.ir

فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

تشخیص سامسونگ اصل از تقلبی

گرچه گوشی‌های فیک در بازار به نسبت گذشته بسیار کمتر شده‌اند، اما باز هم عده‌ای از کاربران در زمان خرید گوشی مثل سامسونگ نسبت به موضوع تشخیص گوشی اصل از تقلبی سامسونگ مردد می‌شوند با کوچک‌ترین مورد غیر‌عادی فکر می‌کنند که گوشی آنها تقلبی است. به همین منظور نیز تصمیم گرفتیم با راه‌حل‌هایی ساده خیال این دسته از کاربران را راحت‌تر کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

سامسونگ گران‌ترین و محبوب‌ترین برند اندرویدی بازار به شمار می‌رود که همیشه طرفداران بسیاری خصوصاً در ایران داشته و اصولاً هرچیزی که طرفدار داشته باشد و قیمت آن بالا باشد، در یک چشم بهم زدن مدل تقلبی یا اصطلاحاً فیک آن روانه بازار می‌شود. چینی‌ها که تخصص ویژه‌ای در کپی برداری و تولید گوشی‌های تقلبی با ظاهری مشابه اصل دارند، محال است از برندی به محبوبیت سامسونگ بگذرند و فروشنده‌های سودجو بسیاری نیز وجود دارند که یک گوشی تقلبی را به شما به عنوان یک گوشی اصلی بفروشند و از ناآگاهی شما سوءاستفاده کنند. البته نگران نباشید، زیرا در این مقاله قصد داریم به شما تشخیص گوشی اصل از تقلبی سامسونگ را آموزش ‌دهیم تا هرگز در دام کلاهبرداران نیفتید.

بهترین گوشی

از کجا بفهمیم گوشی سامسونگ اصل است
برای تشخیص گوشی اصل از تقلبی سامسونگ راه‌های زیادی وجود دارد و حتی گاهی از ظاهر  قابل تشخیص است، اما برای شرکت‌هایی که در کپی‌برداری دقیق عمل می‌کنند، بهترست از راه‌های دیگری که در ادامه به شما آموزش می‌دهیم استفاده کنید.

روش تشخیص گوشی اصل سامسونگ از نظر ظاهری
همانطور که پیشتر توضیح دادیم، بهترست روش‌های دیگری را برای تشخیص گوشی اصل سامسونگ مد نظر قرار دهید، اما از نظر ظاهری از کجا بفهمیم گوشی سامسونگ اصل است؟ بعضی موارد مثل فاصله صفحه از لبه‌ها، فاصله دکمه پاور و صدا، سنسور اثر انگشت، سنسور بالای صفحه نمایشگر را می‌توانید چک کنید و هر کدام غیر معمول یا بی‌کیفیت به نظر رسید، احتمال تقلبی بودن گوشی شما وجود دارد. البته اگر بتوانید گوشی را روشن کنید، چک کردن نمایشگر نیز یکی دیگر از روش‌های تشخیص اصل بودن گوشی سامسونگ است. نور و رنگ نمایشگر مدل تقلبی معمولاً کدر است و هیچ حس پویایی را به شما القاء نمی‌کند.

کد اصل بودن گوشی سامسونگ
بر روی جعبه هر گوشی سامسونگ برچسبی تحت عنوان IMEI (کد تشخیص اصل بودن گوشی سامسونگ) دیده می‌شود. البته از آنجایی که ممکن است برچسب آن را عوض کنند بهتر است از قسمت تنظیمات گوشی (قسمت about) این کد را پیدا کنید یا #۰۶#* را شماره‌گیری کنید تا کد IMEI یا همان کد اصل بودن گوشی سامسونگ برای شما نمایش داده شود؛ سپس آن را با جعبه مطابقت دهید. هرچند راه بهتر اینست که از سایت تشخیص اصل بودن گوشی استفاده کنید که آن‌ها را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

 

تشخیص سامسونگ اصل از تقلبی

فونر | phoner.ir
فونر | phoner.ir فروشگاه اینترنتی فونر از سال 1397 در حوزه فروش گوشی، تبلت ، ساعت هوشمند و لوازم جانبی از معتبرترین برندهای دنیا (سامسونگ، اپل ، شیائومی ، هواوی ، بیسوس ، انکر) با منصفانه ترین قیمت خدمت رسان شما بوده است. phoner

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋