فیلوپاتر

فیلوپاتر

همه چیز در مورد شبکه های اجتماعی

بهترین راهکارهای عملی جهت افزایش کامنت اینستاگرام (رایگان و تضمینی)

افزایش کامنت پست های اینستاگرامی همواره یه دغدغه مهم برای صاحبان پیج های اینستاگرامی بوده و هست. چون علاوه بر اینکه تعداد کامنت بالا باعث رشد پیج در الگوریتم های اینستاگرام و طبیعتا نمایش بیشتر پیج به کاربران جدید میشه، در پیج های فروشگاهی به نوعی نشونه اعتماد فالوورها به اون پیج هم محسوب میشه. پس داشتن کامنت های زیاد یه امتیاز خیلی خوب برای یک پیج به حساب میاد و در واقع نشون میده که اون پیج تونسته مخاطب رو وادار به واکنش کنه. ما در این مقاله قصد داریم روش های ساده و کاربردی به شما آموزش بدیم که بتونید کامنت زیر پست هاتون افزایش بدید.

 

 

  1. سوال پرسیدن از فالوورها: سعی کنید روی کاور پست یا در کپشن در مورد پستی که گذاشتید یک سوال چالشی و زیرکانه از فالوورهاتون بپرسید تا مجبور به پاسخ در قسمت کامنت ها بشن. اینجوری میتونید تعدادی کامنت مفت و مجانی زیر پست خودتون بگیرید!
  2. پاسخگویی هوشمند به کامنت ها: سعی کنید به بیشتر پیام ها پاسخ بدید اما نه با استیکر و گفتن کلماتی مثل ممنوم یا خواهش میکنم! سعی کنید جوری پاسخ بدید که اون فرد مجبور بشه یکبار دیگه پاسخ شما رو بده یعنی دو بار ازش کامنت بگیرید!! میتونید در پاسخ به کامنت کاربران نظرشون رو در مورد دیگری سوال کنید تا اون فرد مجددا پاسخ بده!
  3. حذف نکردن کامنت های انتقادی یا توهین آمیز: هر کامنت برای شما مثل یک دارایی ارزشمند هست پس به سادگی حذفش نکنید! کامنت های انتقادی رو میتونید خیلی هوشمندانه پاسخ بدید طوری که دیگران هم بیان در این بحث و نقد شرکت کنند و کامنت های بیشتری بگیرید! حتی کامنت های توهین آمیز رو هم به همین سادگی حذف نکنید. کامنت های توهین آمیز پتانسیل جذب کامنت های بیشتری برای پیج شما داره.. بی خودی بهم نریزید و از فرصت استفاده کنید. یک متن بسیار مودبانه در پاسخ به کامنت توهین آمیز برای اون فرد ریپلای کنید. این کار باعث میشه هم فالوورهاتون رفتار شما در قبال این نوع افراد ببینند هم اینکه با ریپلای شما کامنت اون فرد میاد در بالای لیست کامنت ها قرار میگیره و همین امر باعث میشه فالوورهای دیگه تون هم به اون فرد پاسخ بدن!! در مدیریت کامنت ها اگر هوشمندانه عمل کنید به همین راحتی میتونید کلی کامنت زیرپست هاتون بیارید و نتیجه اینکار بیشتر دیده شدن پست هاتون در تایم لاین کاربران و در اکسپلور هست.
  4. ایجاد بحث در قسمت کامنت ها: میتونید در مورد پست تون خودتون به عنوان نظر شخصی یک کامنت بزارید و کامنت رو طوری تنظیم کنید که دیگران هم با شما وارد بحث بشن! توجه کنید که متنی که مینویسید به عنوان نظر شخصی کاملا باید بحث برانگیر و چالشی باشه تا فالوورهاتون باهاتون وارد بحث و تبادل نظر بشند. اینجوری میتونید فالوورتون بالا هم ببرید بدون اینکه خرید فالوور اینستاگرام تجربه کنید.
  5. استفاده درست از قابلیت پین کردن کامنت ها: سعی کنید کامنت هایی که کاملا خلاف جریان فکری اکثریت کامنت ها هست و توسط افراد محدودی گذاشته میشه رو خودتون بصورت محترمانه پاسخ بدید و پین هم بکنید تا کامنت مورد نظر بیاد بالا. این کار باعث میشه اکثریت افرادی که با نظر اون شخص مخالف هستند وارد بحث با فرد مذکور بشند و کامنت بیشتری زیر پست شما بیاد!

 

 

 

  1. خرید کامنت اینستاگرام: به راحتی میتونید خودتون متن های دلخواهی که میخواید در قسمت کامنت های پست هاتون بیاد از طریق یکسری سایت خرید کنید و به راحتی این متن های سفارشی توسط اکانت های مختلف زیر پست شما گذاشته میشه. یکی از سایت های خوبی که در زمینه خرید کامنت سفارشی اینستاگرام سال هاست فعالیت میکنه وب سایت فالووربالا  followerbala هست که میتونید از این سایت کامنت های سفارشی خودتون رو ثبت و دریافت کنید.
  2. برگزاری مسابقه: برگزاری مسابقه یکی دیگه از راه هایی هست که میتونید از فالوورهاتون کامنت بگیرید. به راحتی میتونید با برگزاری مسابقاتی و انتخاب برنده از میان افرادی که کامنت گذاشتن کلی کامنت زیر پست هاتون بگیرید!
  3. واکنش سریع به ترندهای روز: اتفاقات و اخباری که خیلی سر و صدا میکنه رو حتما در پیج تون به سبک خودتون بهش واکنش نشون بدید. اینجور پست ها به دلیل اینکه خیلی بحث داغی هستند و توجه زیادی بهشون جلب شده میتونه کامنت زیادی جذب کنه.

 

با مطالعه موارد بالا احتمالا تازه متوجه شدید که در خیلی از پیج های بزرگ به چه راحتی از شما کامنت میگیرند! و شما رو مجبور به واکنش میکنند! این روش ها بر پایه مباحث روانشناسی هست و اگر هوشمندانه و به موقع عمل کنید شما هم میتونید هر پست تون رو با انبوهی از کامنت ها روبرو کنید. مبحث کامنت گیری خیلی میتونه ساده باشه اگر شما نگاهتون رو تغییر بدید به این فاکتور مهم پیج تون!

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه. پیج هاتون پرفالوور و پست هاتون پر کامنت باشه همیشه !!!

فیلوپاتر
فیلوپاتر همه چیز در مورد شبکه های اجتماعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋