petshoptoesf

petshoptoesf

​10 علامت که نشان می دهد سگ شما وقتی نیستید دلتنگ شما می شود؟

آیا سگ ها واقعا دلتنگ صاحبانشان می شوند؟

 

 

تصور کنید جای سگ خود هستید و وقتی فکر می کنید که او را برای یک روز او را در خانه و در حالی که بیرون می روید و کار می کنید (یا شاید مجبور باشید به یک سفر کوتاه یا تعطیلات بروید)  حبس می کنید ،قطعا دلتان می شکند. شما احتمالاً شما را در حال رفتن با چمدان یا آماده شدن می بیند - شاید به نظر می رسد آنها را می شناسید و شما نمی توانید این احساس آن ها را که از  رفتن شما ناراحت هستند  پنهان کنید.سگ ها حیواناتی بسیار پذیرا هستندکه از آنها  برای خدمات اجتماعی چشمگیر  مختلف خود استفاده می شود - بوییدن مواد منفجره، تشخیص افت خون، تشخیص سرطان، یا ارائه قند خون از چشم بینایی - اما به نظر می رسد که آنها را به روش هایی که ما انسان ها  متوجه نمی شویم غیبت ما را پیشاپیش احساس می کنند. دلیلی که ما احساس نمی‌کنیم و وقتی دلتنگ سگمان می شویم به سراغمان می آیند،سگ نیز می تواند احساس تنهایی کند و آشتیاق را تجربه کند.

در اینجا دلایل رایجی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید که نشان  می دهد سگ شما در حالی که شما رفته اید دلتنگ شما شده است
بسیاری از این مفاهیم بر اساس نژاد، سن و شرایط زندگی شما متفاوت است. یعنی اگر اعضای خانواده دیگری در خانه تان هستند و سگ شما تنها نیست، ممکن است سگ شما تا زمانی که شما برگردید به آنها بچسبد. (واقعیت جالب: سگ ها در واقع از رایحه می استفاده می کنند تا مشخص کنند چه مدت رفته اید و چه زمانی باید برگردید، بنابراین اگر یک برنامه منظم داشته باشید، سگ شما می داند که چه زمانی باید منتظر شما باشد!!)
 نشانه هایی که سگ شما برای شما تنگ شده است

1. کنار در یا پنجره می نشینند


از سگ‌ها دوست دارند پشت پنجره بنشینند و عابران را تماشا کنند و یا با اتفاقات بیرون از خانه سرگرم شوند ویا به دلیل اصالت و صاحب قلمرو بودن از خانه خود محافظت می‌کنند. با این حال، بین خیره شدن آنها از پنجره برای سرگرمی و خیره شدن از پنجره برای بازگشت شما تفاوت وجود دارد.
سگ خانواده ما واقعاً دلتنگ یک فرد خاص در خانواده من است. او کنار در می نشیند و حتی تا غروب منتظر می ماند، حرکتی نمی کند و بی‌حال به نظر می رسد، مگر اینکه کسی او را ترغیب به بازی و حواس پرتی کند. حتی گاهی باید با او صحبت کنیم تا به او بفهمانیم که آن شخص امروز به خانه نمی آید . او با چشمان خیره شده به بیرون از پنجره می نشیند. دیدنش خیلی غم انگیزه چند ساعت طول می کشد تا از پشت پنجره کنار بیاید. اگر سگ شما هم این کار را می کند، به احتمال زیاد دلش برای شما تنگ شده است.

2.آنها روی وسایل و لباس های شما می خوابند یا آنها را از بین می برند

بسیاری از اوقات، حیوانات خانگی جذب عطر ما می‌شوند و به دنبال آن می‌گردند - این رفتار  برای گربه‌ها نیز صدق می‌کند. ممکن است متوجه شوید که سگ شما در کنار کفش شما می‌خوابد، روی بالش شما می‌خوابد، روی لباس شما می‌خوابد یا زمانی را در نزدیکی برخی از وسایل مورد علاقه شما  می‌گذراند. اگر این کاری است که سگ شما انجام میدهد قطعا دلتنگتان است.
اتفاقی  که حتی رایج تر است این است که سگ ها وقتی تنها می مانند، مخرب می شوند. این رفتار یا نشانگر اضطراب جدایی یا بی حوصلگی است و می تواند بسیار مضر باشد. این که سگ شما وسایل خانه را از بین می برد نه تنها از نظر مالی پرهزینه است، بلکه آنها را در معرض خطر آسیب دیدگی قرار می دهد، به خصوص اگر اشیایی را که  نباید ببلعند.تخریب وسایل خانه می تواند از سر  بی حوصلگی نیز باشد

3. آنها شما را در سراسر خانه دنبال می کنند

اگر سگ شما واقعاً به حضور شما وابسته است، ممکن است دائماً شما را در خانه تعقیب کند، یا قبل از اینکه در جایی از خانه حضور داشته باشید آن جا منتظر شما باشند، زمانی که واقعاً جایی را نمی‌روید، و به خصوص وقتی برمی‌گردید. گاهی اوقات، ممکن است فکر کنید که آنها گرسنه هستند یا می خواهند بازی کنند، اما در واقع، احتمالاً شما را دنبال می کنند فقط به این دلیل که شما دوست دارید و شما صاحبشون هستید!سگ ها به همان اندازه به انسان وابسته می شوند که انسان ها به سگ ها وابسته می شوند. رفاقت در سگ ها متقابل است. سگ شما ممکن است بیرون از حمام منتظر شما بنشیند،یا تماشا کند که برای رفتن به جایی آماده می‌شوید یا وقتی کلید ماشین را می گیرید هیجان‌زده می‌شود.


4. زمانی که شما برای رفتن آماده می شوید، ناله می کنند

یکی دیگر از نشانه های بی خطر جدایی ، ناله های نگران سگ است  . زمانی که کیف یا  کت خود را برمی دارید، کت می پوشید یا صدای جیر جیر کلیدهای خانه یا ماشین شما را می شنوند، دیدن سگتان غیرمعمول نیست. سگها فهیم هستند و به راحتی با این سرنخهای کوچک که ممکن است رفتن شما را متوجه شوند و خود و شما را با ناله هایشان آزار میدهند.برای سگ ها ناله کردن، خمیازه عصبی یا قدم زدن درست قبل از رفتن صاحبشان نسبتاً معمول است. همچنین، اگر تا به حال وسایل خود را برای یک سفر مسافرتی جمع کنید و چمدان خود را در کنار بگذارید، ممکن است مشاهده کنید که سگ شما کنار یا روی  چمدانتان نشسته باشد. در حالی که این حرکت  زیباست، اما غم انگیز است! آنها می خواهند با شما بیایند! اسگ ها حتی وقتی صاحب شان  روز ها از خانه خارج می شوند، زوزه می کشند و بی تابی می کنند. این لحظه صحنه غم انگیز دیگری است که نشان میدهد  دل سگتان برای شما تنگ شده است.

5. آنها شما را نادیده می گیرند یا به شما توجه نمی کنند

همچنین غیرمعمول نیست که سگ تان در زمانی که برای ترک خانه  آماده می شود وانمود می کند که شما وجود ندارد. این حرکت احتمالاً یک مکانیسم است. آنها ممکن است مشغول لیسیدن پنجه های خود باشند یا عصبی یک اسباب بازی را بجوند یا کار دیگری انجام دهند که کمی وسواس و حواس پرت کننده است. بعضی از  سگها اینجوری هستندو این حرکت شان می تواند سازنده یا وابسته به نژاد شان باشد. فقط به این دلیل که سگ شما احساساتش را نشان نمی دهد به این معنی نیست که دلتنگ شما نباشد. آنها ممکن است به روال عادی زندگی  شما عادت داشته باشند و چه می داند که شما برای رفتن به یک مسافرت به راه افتاده اید، در این حالت می روند و در رختخواب خود می نشینند. در حالی که این رفتارهای خوب چشمگیر است، اما هنوز از رفتن شما غمگین هستند!.

 زمانی که شما در خانه هستید شما را عصبانی می کنند

نشانه قوی این است که سگ شما برای شما زندگی می کند این است که وقتی شما برمی دارید چقدر هیجان زده می شوید. این می تواند از یک روز کاری یا از یک سفر طولانی باشد. ویدیوهای آنلاین بسیاری از سگ هایی وجود دارند که هنگام بازگشت صاحبانشان از یک روز یا یک سفر، سفر شادی آور بیش از فعالی را تجربه کرده اند. آنها بسیار نشاط آور هستند، بنابراین آنها را بررسی کنید.برخی از سگها به سمت شما میپرند (خوب میکنند)، برخی دیگر از دیگران میکنند و میچرخند، و برخی دیگر با سرعت در خانه اسباببازیهای خود را بیرون میآورند، رختخوابهایشان را بیرون میآورند، روی کاناپه میپرند و سایر فعالیتهای بیش از حد. از حد. این نمایش محبت می تواند بسیار زیبا باشد تا زمانی که در چند لحظه بعد آن را تحت کنترل داشته باشید.


7. فرار می کنند

همیشه مهم است که سگ خود را در زمان رفتن ایمن نگه دارید، به خصوص اگر به شما وابسته است. نژادهایی مانند سگ هاسکی و سایر سگ های ورزشکار و مصمم برای فرار و دویدن شناخته شده اند. این می تواند به این معنی باشد که آنها از یک حصار می پرند، از پنجره می گذرند، از جعبه خود خارج می شوند، از حیاط بیرون می زنند، یا زمانی که شخص دیگری در حال راه رفتن آنها است، از  افسارشان جدا می شوند و به دنبال بقیه می دونداگر یک سگ گردان یا نگهدارنده سگ با حقوق دارید، مطمئن شوید که این ویژگی را در مورد سگ شما می شناسد و شما مسکن و بند ایمن را برای استفاده از آنها می کنید، در غیر این صورت ممکن است به دنبال سگ گمشده بگردید. .

8. وقتی شما دور هستید غذا نمی خورند

غذاهایی که انگیزه‌های غذایی ممکن است زمانی باشد که شما غذای نخورند یا به غذاها و غذاهای بی‌طرفانه داشته باشید. این امر مخصوصاً در ظاهر صادق است که شما به آنها غذای رایگان بدهید و معمولاً به غذای خود علاقه زیادی دارند (ما به اینها «خورندگان اجتماعی» میگوییم).سگ ها نیز مانند انسان ها ممکن است به دلیل حواس پرتی یا افسردگی اشتهای خود را از دست بدهند. اگر به محض بودن دوباره در عکس گرفتید، آنها را برگرداند، متوجه شد که این درست است.

. آنها افسرده رفتارمی کنند


 

این یکی ناگفته نکند، اگر سگ شما در زمان رفتن شما افسرده رفتار می کند، احتمالاً او افسرده است. ممکن است در دوربین حیوان خانگی متوجه این موضوع شوید یا ممکن است یکی از اعضای خانواده این رفتار را گزارش کند (یا یک سگ نشین یا هم اتاقی). سگ ها احساسات خود را پنهان نمی کنند و آنها را به نمایش می گذارند.

نشانه‌های احتمالی ممکن است شامل خوابیدن در تمام طول روز، نیش زدن، لجن زدن، ناله کردن، بی‌حالی و همه چیزهایی شبیه به آنچه انسانها نشان می‌دهند باشند.

 شخصیت شان را تغییر می دهند

شخصیت های شخصیتی واقعا این است که سگ شما دلتنگ شما شده است. اگر سگ شما به طور کلی تندرست و شاد است و دوست دارد بازی کند، اما وقتی شما رفتید، آنها هیچ کدام از این کارها را انجام نمی دهند، دلشان برای شما تنگ می شود. اگر سگ شما به طور کلی بسیار هوشیار است و حق ها و کارهایی را انجام می دهد که برای خوردن غذا می توانید انجام دهید، اما وقتی شما می توانید این کار را انجام دهید، احتمالاً دلش برای شما تنگ می شود. برخی از سگ‌ها به دلیل غیبت شما به قدری حواسشان پرت می‌شود که هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را جلب کند (این موارد زمانی اتفاق می‌افتد که از طریق افقی منتظر شما هستند و مراقب شما هستند) یا اگر برای انجام یک کار سریع وارد شوید (هرگز). ). سگ خود را در ماشین داغ رها کنید!). اگر این در مورد سگ شما صادق است، احتمالاً مشتاقانه منتظر بازگشت شماست.

خریدغذای خشک رفلکس توله سگ با طعم گوشت بره و برنج​

وقتی دلتنگ سگمان شدیم چیکار کنیم؟

درست مثل توله سگتان، احتمالاً وقتی دورتنگ بهترین دوستتان می شوید. اگر اینطور است، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا کمتر احساس تنهایی کنید. بسته به شخصیت شما، ممکن است باعث شود که شما احساس بدتر یا بهتری داشته باشید:
از طریق FaceTime یا Zoom با آنها صحبت کنید.
از پرستار حیوان خانگی یا هتل حیوان خانگی خود بخواهید عکس و فیلم بفرستد.
عکس را به عنوان زمینه گوشی خود قرار دهید.
عکس های شما دو نفر را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.
با دوربین حیوان خانگی خود با آنها صحبت کنید.
آنها را با ژاکت یا لباسی که بوی شما می دهد (آرامش بخش است).
به این فکر کنید که چقدر از آنها مراقبت کنید (آیا دلارهای زیادی برای یک هتل سگ سگ خرج کرده اید؟) و به اینکه پدر و مادری مسئولیت پذیرفته شده است.
را متقاعد کنید که آنها را در ملاقات با سگ های دیگر در هتل سگ خود یا بیرون از ماجراجویی با سگ نشین خود اوقات خوشی را اسپری می کنند.
آنها را با یک رفتار خاص ترک کنید.
چیزی را با خود ببرید که شما را به یاد آنها بیاندازد.سگ ها بهترین دوستان ما هستند! انتظار می رود وقتی رفتی دلشان برایت تنگ شود و دلت برایشان تنگ شود. این یک چیز کوچک دیوانه کننده است به نام عشق.

petshoptoesf
petshoptoesf

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋