پاتوق یو

پاتوق یو

پاتوق دختر پسرای شیطون و بلا😁
توسط ۱ نفر دنبال می شود

طرز تهیه بیسکویت افرا

طرز تهیه بیسکویت افرا



روش درست کردن بیسکویت افرا

طرز درست کردن بیسکویت افرا

 

در این مقاله از ، با طرز تهیه بیسکویت افرا آشنا می شوید. بیسکویت افرا کرکی پر از دارچین و طعم افرا که در دهان شما ذوب می شود و روی آن یک لعاب کره ای قهوه ای مایل به کرم است!

طرز پخت بیسکویت افرا :

بیسکویت افرا کرکی و کره ای پر از طعم گرم دارچین و افرا که در دهان شما آب می شود. این بیسکویت های شیرین دارای لبه های ترد و مراکز نرم بالشی هستند و روی آن ها یک لعاب کره ای قهوه ای مایل به کرم پوشیده شده است. این بیسکویت ها را برای یک وعده صبحانه خوشمزه یا یک برانچ سرگرم کننده درست کنید!

 

مواد لازم :

 آرد همه منظوره 3 و نیم فنجان
دارچین آسیاب شده  1 و نیم قاشق چایخوری
 بکینگ پودر 1 قاشق غذاخوری
 جوش شیرین ½ قاشق چایخوری
شکر قهوه ای ½ فنجان
نمک کوشر 1 قاشق چایخوری
کره شور سرد 1 فنجان
دوغ ½ فنجان
شربت افرا ½ فنجان
عصاره افرا 1 و نیم قاشق چایخوری
عصاره وانیل 1 قاشق چایخوری

 

لعاب کره قهوه ای :

 کره شور  4 قاشق غذاخوری
 پودر قند 1 پیمانه
عصاره وانیل ½ قاشق چایخوری
خامه غلیظ 6 قاشق غذاخوری
 نمک کوشر اندازه یک نیشگون 

 

طرز تهیه بیسکویت افرا :

فر را با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید. سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید و کنار بگذارید.

 

کره را تکه تکه کنید. در یک کاسه جداگانه، مواد خشک شامل آرد، شکر قهوه ای، دارچین، جوش شیرین، بکینگ پودر و نمک را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید. با همزن بزنید و کره سرد مکعبی را اضافه کنید.

 

آرد و کره را با هم مخلوط کنید تا تکه های کره به اندازه نخود شکل بگیرد و کره کاملاً با آرد مخلوط شود. نکته حرفه ای - برای این کار می توانید از غذاساز یا کاتر شیرینی پزی استفاده کنید. می توانید این کار را با انگشتانتان انجام بدهید.

 

نکاتی برای تهیه بیسکویت افرا

طرز تهیه انواع بیسکویت افرا

 

دوغ، شربت افرا، عصاره وانیل و عصاره افرا را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید. سپس به مخلوط آرد اضافه کنید تا خمیر بیسکویت به دست آید. یک خمیر پشمالو باید تشکیل شود. خمیر را روی سطح کمی آردپاشی شده باز کنید و آرد را خوب ورز بدهید و آن را روی هم فشار دهید.

 

خمیر را به چهار قسمت تقسیم کرده و هر تکه را روی هم قرار دهید. خمیر را فشار دهید و به ضخامت ¾ اینچ بپیچید.

 

از کاتر کوکی یا کاتر بیسکویت 2 اینچی استفاده کنید و بیسکویت ها را برش دهید. خمیر باقیمانده را دوباره گرد کرده و تکرار کنید. بیسکویت ها را روی یک ورقه شیرینی پزی با کاغذ روغنی قرار دهید. 20 دقیقه فریز کنید.

 

خامه غلیظ را روی بیسکویت ها بمالید و به مدت 16-18 دقیقه در فر بپزید تا بیسکویت ها قهوه ای طلایی شوند. اجازه دهید بیسکویت های گرم به مدت 5-10 دقیقه خنک شوند.

 

جایگزین هایی برای تهیه بیسکویت افرا

طرز تهیه انواع بیسکویت

 

لعاب کره قهوه ای :

کره را در تابه ای تفت بدهید و به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید. پودر قند، عصاره وانیل، کمی نمک و 6-8 قاشق غذاخوری خامه غلیظ را با هم مخلوط کنید. (مقدار سنگین را به ضخامت لعاب دلخواه خود تنظیم کنید، 6 قاشق غذاخوری مقدار مناسبی برای من بود!)

لعاب را روی بیسکویت های شیرین و پوسته پوسته خود بپاشید تا خوراکی عالی برای برانچ یا یک خوراکی شیرین برای صبحانه داشته باشید!

 

نکته برای تهیه بیسکویت افرا :

• از کره سرد استفاده کنید. من توصیه می کنم 15 دقیقه قبل از پخت این دستور، کره را فریز کنید. کره سرد کلید بدست آوردن لایه های پوسته پوسته است.

 

• عصاره افرا برای این دستور غذا توصیه می شود تا طعم واقعی افرا را بدست آورید. شما به آن نیاز ندارید اما واقعاً طعم بسیار زیادی را اضافه می کند.

 

• هنگام برش بیسکویت، مطمئن شوید که کاتر را به خمیر فشار دهید و سپس آن را بیرون بیاورید. کاتر کوکی را نچرخانید و آن را تکان ندهید. این کار لایه ها را فشرده می کند و بیسکویت شما را صاف می کند.

 

• من توصیه می کنم قبل از پخت همه مواد خود را خوب مخلوط کنید. با این حال، برای دستور العمل های بیسکویت، شما باید سریع حرکت کنید تا از گرم شدن کره جلوگیری کنید، به خصوص اگر خانه شما گرم است. اگر کره شروع به ذوب شدن کرد یا نرم شد، به مدت 10-20 دقیقه در فریزر قرار دهید.

 

• دوغ - دوغ چیزی است که بیسکویت های لطیف را می سازد. همچنین به طعم و مزه می‌افزاید و با جوش شیرین تعامل می‌کند تا به آن‌ها اجازه دهد تا در فر بالا بیایند.

 

• عصاره افرا - این اجباری نیست، اما برای طعم واقعی افرا به شدت توصیه می شود!

 

• توصیه می کنم از شربت افرا با کیفیت استفاده کنید.

 

طرز تهیه انواع بیسکویت افرا

پخت بیسکویت افرا

 

تعویض ها :

• برای یک گزینه بدون لبنیات یا وگان، از کره گیاهی مورد علاقه خود و دوغ گیاهی استفاده کنید.

 

• این بیسکویت های افرا را با استفاده از آرد پخت بدون گلوتن 1 به 1 بدون گلوتن درست کنید. شما همان مقادیر ذکر شده در دستور غذا را استفاده کنید.

 

• اگر عصاره افرا پیدا نکردید، می‌توانید از یک قاشق چایخوری عصاره وانیل یا ½ قاشق چای‌خوری عصاره رام استفاده کنید.

 

گردآوری: بخش آشپزی

 

پاتوق یو
پاتوق یو پاتوق دختر پسرای شیطون و بلا😁

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋