partgohariraniyansoren

partgohariraniyansoren

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما امروزه یکی از رایج ترین بلیط هـا و ابـزار رفتن به سفر اسـت. بليط هواپيما انواع و مدل های مختلفی دارد و خیلی از مسافران تفاوت انواع بلیط های هواپیمایی را بـا هم نمی دانند و زمانی که درمورد خرید بلیط هواپیما صحبت می شود، سردرگم می شوند. زیرا خرید بلیط هواپیما ارزان امروزه یکی از دغدغه های اصلی خرید بلیط هواپیما شده است. درمقاله بلیط هواپیما آس چارترمی خواهیم بـه طور کامل بـه معرفی انواع بلیط های هواپیما بپردازیم تا بعد از مطالعـه آن بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

مزایای سفر با هواپیما

به شما حق می ‌دهیم که قبل از خرید بلیط هواپیما از مزایای سفر با هواپیما بیشتر بدانید. به‌همین ‌دلیل در این بخش به ‌اختصار برایتان از مزایای سفر با هواپیما می ‌گوییم تا با خیال راحت بلیط هواپیما بخرید:

صرفه‌جویی در زمان رسیدن به مقصد

امنیت بیشتر نسبت به اتوبوس و کشتی

محیط تمیز و بهداشتی

امکان بهره ‌بردن از تخفیفات متنوع

همراهی محترمانه مهمان ‌داران در طول سفر

سفری راحت برای افراد مسن و کودکان

این‌ها تنها نمونه‌ای از مزایایی است که در سفر با هواپیما نصیب شما می ‌شود. از طرفی اگر پیش از این تجربه سفر هوایی را داشته ‌اید، باز هم هواپیما اولین انتخاب شما خواهد بود. با این حساب بهتر است روش های خرید بلیط را برایتان مرور کنیم تا بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما را تهیه کنید.

 

شرایط رزرو بلیط هواپیما

قبل از خرید بلیط هواپیما، خریدار باید متعهد شود که قوانین را به طور کامل مطالعه نموده و با اطلاع دقیق از شرایط و قوانین موجود، اقدام به خرید بلیط هواپیما خواهد کرد. اولین موضوعی که موقع خرید بلیط باید به آن توجه کنید سیستمی یا چارتر بودن پرواز است. هنگام خرید بلیط به تاریخ و ساعت پرواز به طور دقیق توجه شود، در صورت اشتباه در زمان، بلیط به هیچ عنوان تعویض نمی شود و مسافر مجبور به کنسل کردن آن می شود. نام، نام خانوادگی و شماره ملی نیز جزو مواردیست که در صورت اشتباه وارد شدن، عواقب آن بر عهده شخص است، همچنین به رده سنی مسافر نیز باید توجه کنید. بلیط هر مسافر باید به نام خود شخص صادر شود و بلیط صادر شده قابل انتقال به شخص دیگر نیست. بلیط کودک و نوزاد باید به همراه بلیط بزرگسال خریداری شود و قیمت آن در بلیط های سیستمی برای هر رده سنی متفاوت است. در زمان مراجعه به فرودگاه برای پروازهای چارتری به همراه داشتن یک نسخه کاغذی از بلیط و مدرک شناسائی معتبر و در پروازهای سیستمی شماره بلیط به همراه مدرک شناسائی معتبر الزامیست. پس از اتمام فرآیند خرید بلیط و تایید آن، خرید یا رزرو قطعی بوده و صفحه‌ دریافت بلیط برای مسافر نمایش داده شده و مسافر می تواند بلیط خود را دریافت نماید. علاوه بر این، اطلاعات بلیط به ایمیل کاربر و شماره تلفن همراه وارد شده توسط کاربر، ارسال می ‌شود.

مراحل رزرو آنلاین بلیط در سایت آس چارتر

اولین مرحله در خرید آنلاین وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر برای خرید است.

 پس از وارد کردن این اطلاعات، سیستم به صورت خودکار به دنبال کلیه پروازهایی می ‌باشد که با مشخصات وارد شده از طرف شما مطابقت داشته باشد.

در این مرحله شما به راحتی با فیلتر کردن ویژگی های مورد نظرتان، بهترین قیمت و ساعت پرواز را می‌ توانید انتخاب کنید.

پس از انتخاب پرواز مورد نظرتان به مرحله وارد کردن اطلاعات مسافر می‌ رسید. این مرحله مهمترین مرحله برای خرید بلیط از آس چارتر می ‌باشد. وارد کردن اطلاعات باید با دقت فراوان انجام شود زیرا هرگونه اشتباه در وارد کردن اطلاعات برعهده خود شخص خریدار خواهد بود.

مرحله پنجم قسمت پرداخت می‌ باشد. حتما قبل از انجام این قسمت یک بار دیگر اطلاعات شخصی و زمان پرواز را چک کنید. زیرا پس از پرداخت، بلیط برای شما صادر خواهد شد.

در این مرحله از طریق سایت به یکی از درگاه‌های پرداخت هدایت خواهید شد و می ‌توانید به صورت آنلاین خرید خود را نهائی کنید.

 اکنون بلیط شما صادر شده است.

به همین راحتی فقط با چند کلیک می توانید خرید بلیط هواپیما را از آس چارتر انجام دهید. آس چارتر به صورت لحظه ‌ای ارزانترین پروازها را جستجو می ‌کند و نمایش می‌ دهد.

بلیط هواپیما خارجی

بلیط هواپیما خارجی برای کسانی که قصد سفر به کشورهای دیگر با اهداف گردشگری، درمان و کسب و کار دارند، مساله مهمی است. ولی خرید بلیط هواپیما خارجی خود یک چالش بزرگ است. زیرا هم قیمت بلیط هواپیما خارجی به سبب فاصله بیشتر گرانتر است و هم به سبب تفاوت شرکتهای هواپیمایی ، تنوع و تفاوت قیمت بین انواع بلیط هواپیما خارجی زیادتر است. به همین سبب مسافران پیش از سفر برای پیدا کردن بهتر بلیط هواپیما خارجی با دشواری زیادی رو به رو می شوند. یکی از مهمترین مزایای ابزارهایی مانند آس چارتر این است که امکان مقایسه و خرید بلیط هواپیما خارجی با بهترین قیمت و امکانات را برای مسافران فراهم می کند.

چطور بلیط هواپیما ارزان بخرم؟

با استفاده از تقویم قیمتی و سیستم اطلاع از تغییر قیمت درآس چارتر، می ‌توانید به موقع از قیمت ارزانترین بلیط هواپیما خارجی و داخلی مقصد مورد نظرتان مطلع شده و خرید نمایید.

چه زمانی قیمت بلیط هواپیما ارزان تر است؟

قیمت بلیط هواپیما خارجی و داخلی در زمان‌های کم سفر سال، ارزانتر است.

شرایط کنسلی بلیط های پرواز به چه صورت است؟

هر یک از شرکت های هواپیمایی با توجه به کلاس نرخی و مدت زمان باقی مانده تا پرواز درصد جریمه های کنسلی متفاوتی را ارائه می دهند.

قیمت بلیط هواپیما برای کودکان چطور محاسبه می شود؟

کودک 2-12 سال نرخ بلیط بین 50 تا 75 درصد نرخ بزرگسال و در کودکان کمتر از 2سال (نوزاد)10 درصد نرخ بزرگسال می باشد.

در صورت ورود اطلاعات اشتباه در خرید اینترنتی بلیط امکان اصلاح وجود دارد؟

در همه پروازها امکان ویرایش کد ملی و در بیشتر مواقع هم امکان ویرایش اسامی در حد چند کاراکتر وجود دارد، اما در صورت بروز چنین اتفاقی بلافاصله با پشتیبانی آس چارتر تماس گرفته و از ایشان مشاوره بگیرید .

آیا هزینه رزرو آنلاین بلیط پرواز کمتر است ؟

قطعا بله ، رزرو آنلاین بلیط پرواز حتما با نرخ کمتری نسبت به رزرو حضوری انجام می شود چون هزینه های سایت های آنلاین بسیار کمتر است.

بلیط هواپیما سیستمی

امکان رزرو بلیط سیستمی از چندماه قبل از تاریخ پرواز وجود دارد. کلاس ‌نرخی این بلیط‌ها معمولاً هر چه به تاریخ پرواز نزدیک ‌ترمی ‌شود افزایش می ‌یابد، بنابراین قیمت بلیط هواپیما سیستمی در چندماه قبل از تاریخ پرواز ارزان تر است. خرید بلیط هواپیما سیستمی مزایای بی‌ شماری دارد و مهم‌ترین مزیتش این است که بلیط سیستمی مستقیماً زیر نظر ایرلاین پرواز فروخته می ‌شود و به ازای آن، خدماتی قابل ‌قبولی به شما ارائه می ‌دهند. معمولاً قیمت بلیط هواپیما سیستمی هرچه به ساعت پرواز نزدیک ‌تر می ‌شود، افزایش می ‌یابد؛ اما در بازه‌های زمانی کم ‌مسافر، درلحظات نزدیک به پرواز، قیمت بلیط هواپیما سیستمی کاهش می ‌یابد. درایران تنها ایرلاین‌های ماهان و ایران‌ ایر بلیط هواپیما داخلی خود را سیستمی به فروش می ‌رسانند. همان‌طور که می‌ دانید کیفیت پرواز و خدمات این ایرلاین‌ها بسیار بالا است و قطعاً از سفر با ماهان و ایران ‌ایر راضی خواهید بود.

بلیط هواپیما چارتر

شما هم با شنیدن کلمه «چارتر» ارزان بودن قیمت بلیط هواپیما به ذهنتان خطورمی‌ کند. حق دارید؛ چون تا چند سال پیش خرید بلیط چارتر از بلیط سیستمی ارزان تر بود. امروزه معنای واژه «چارتر» کمی دست‌خوش تغییر شده است؛ اما هنوز هم گاهی مفهوم ارزان بودن را با خود به همراه دارد.

گاهی صندلی‌های یک پرواز را یک یا چند آژانس مسافرتی پیش‌خرید یا به اصطلاح «چارتر» می ‌کنند که درمقابل بلیط هواپیما سیستمی قرار می ‌گیرد. دراین حالت هرچه به ساعت پرواز نزدیک ‌تر می ‌شویم، آژانس هواپیمایی در صورت خالی‌بودن صندلی‌های خود، برای کاهش ضرر، قیمت بلیط را کاهش می‌ دهند تا مسافران ترغیب به خرید بلیط ارزان شوند. از طرف دیگر ممکن است زمان پیک سفر مانند تعطیلات نوروزی تهیه بلیط هواپیما چارتر برای شما گران تمام شود؛ چراکه در این مواقع مسافران زیادی متقاضی تهیه بلیط هستند، به‌همین ‌دلیل آژانس‌های چارترکننده قیمت بلیط خود را لحظه به لحظه تا حد مجازی بیشتر می ‌‌کنند تا بیشترین سود را از آن خود کنند.

رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری

اگر بخواهیم تعریف کوتاهی از بلیط لحظه آخری داشته باشیم باید بگوییم تمام بلیط‌هایی را شامل می ‌شود که امکان خرید آن‌ها در ساعات نزدیک به پرواز وجود دارد. این بلیط‌ها می‌ توانند بلیط‌های سیستمی یا بلیط های چارتری باشند. رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری معمولاً ارزان ‌تر تمام می ‌شود، چراکه آژانس چارتر کننده پروازیا ایرلاین مربوطه تمایل دارد تمام صندلی‌های هواپیمای خود را قبل از پرواز به فروش برساند. به‌همین ‌دلیل در زمانی که پیک سفر نباشد و به همان نسبت مسافر متقاضی کم باشد، هرچه به ساعت پرواز نزدیک‌ تر شویم احتمال رزرو موفقیت‌آمیز بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان بیشتر می ‌شود. خوب است این نکته را مدنظر داشته باشید که خرید بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان به کسانی پیشنهاد می ‌شود که تعیین زمان سفر دست خودشان است و الزامی برایشان وجود ندارد که در یک تاریخ و ساعت مشخص بخواهند حرکت کنند.

partgohariraniyansoren
partgohariraniyansoren

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋