سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

(تصاویر) حفر قبر برای قربانیان کرونا در ساحل دریا

اعضای سازمان غیر دولتی ریو دپاز در سواحل شهر ریودوژانیرو جمع شدند تا 100 قبر نمادین برای یادبود قربانیان ویروس کرونا در برزیل حفر کنند.

ساحل شهر ریودوژانیرو به دنبال حفر نمادین یکصد قبر به محل تنش بین هواداران دولت برزیل و منتقدان عملکرد دولت این کشور در قبال شیوع ویروس جدید کرونا تبدیل شد.

پارس لاین ، تعدادی از منتقدان دولت برزیل اخیرا برای گرامیداشت یاد قربانیان بیماری همه گیر کووید19 یکصد قبر در ساحل شهر ریودوژانیرو حفر کردند و بر بالای هر قبر یک صلیب سیاه قرار دادند. 

آنتونیو کارلوس کاستا بنیانگذار سازمان غیر دولتی ریو دپاز اعلام کرد که طرفداران ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل مزاحم آنها شده‌اند و حتی یک نفر از آنها اقدام به تخریب قبرهای حفر شده نمادین کرده است.

شیوع ویروس کرونا باعث تشدید اختلافات سیاسی در برزیل شده و بنابر گزارش گاردین محبوبیت بولسونارو کاهش یافته و تنها 30 درصد مردم برزیل از وی حمایت می‌کنند.

بولسونارو ویروس کرونا را سرماخوردگی کوچک توصیف کرده و اصرار دارد که این ویروس خطرناک نیست و با تدابیر اجتماعی از جمله قرنطینه برای مهار شیوع کوید 19 مخالفت می‌کند.

بر اساس آمار دانشگاه جان هاپکینگز، تاکنون 772 هزار نفر در برزیل به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در حدود 40 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

test

test

test

test

test

test

test

test

test

test

test

test

test

test

test

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋