سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

آب به نخستین روستای غیزانیه رسید

نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها:؛ آب به نخستین روستای غیزانیه رسید؛ نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها گفت: آب به مدار نخستین روستای غیزانیه رسید و اعتبارات قابل توجهی نیز در این خصوص برای تکمیل کردن این پروژه در نظرگرفته شده است.

آب به نخستین روستای غیزانیه رسید

احمد زمانپور با اشاره به پروژه آبرسانی به روستا‌های غیزانیه افزود: با حضور استاندار و سایر مسئولان آب به مدار اولین روستای غیزانیه رسید و با توسعه و بازسازی تصفیه‌خانه شیبان و اجرای ۲۴ کیلومتر خط انتقال جدید و همچنین توسعه و بازسازی ایستگاه پمپاژ صفیره در گام جدید، دیگر کمبود آب نخواهیم داشت و پمپ صفیره می‌تواند به طور ۲۴ ساعته در مدار باشد.

به گزارش ایرنا، نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها درمورد اعتبار پروژه آبرسانی تصریح کرد: پروژه آب رسانی به هشت روستای فاقد آب دهستان در «مشرحات» با اجرای ۴۳ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و اعتبار مالی ۳۰۰ میلیارد ریال نیز به اتمام رسیده است.

مردم بخش غیزانیه سوم خرداد جاری در اعتراض به مشکل آب آشامیدنی این بخش و نیز اجرا نشدن طرح آبرسانی به این منطقه پرجمعیت تجمع کردند.
بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آن‌ها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آن‌ها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

رییس جمهوری نهم خرداد امسال به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را به صورت مستمر پیگیری کند.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋