سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

بارسایی ها با داور تبانی کرده بودند؟

بارسایی‌ها با داور تبانی کرده بودند؟

گاس هیدینک سرمربی سابق چلسی می‌گوید ممکن است دیدار دو تیم چلسی و بارسلونا در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ 2009 با تبانی همراه بوده باشد.

گاس هیدینک، سرمربی مشهور هلندی و مربی سابق چلسی می‌گوید بازی تیمش چلسی در سال 2009 با بارسلونا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ممکن است با تبانی همراه بوده باشد. این در حالی است که داور آن بازی جنجالی بعدها به اشتباهات خود اعتراف کرده و گفته بود اشتباهاتی که داشته طبیعی بوده.

در آن دیدار مشهور و جنجالی در سال 2009 چلسی به دلیل چندین اشتباه فاحش از طرف داور مسابقه، تام هنینگ اوربو بازنده شد و از صعود به فینال بازماند.

هیدینک که در زمان برگزاری آن مسابقه سرمربی چلسی بود در این باره گفت: داوری آن مسابقه بدترین داوری‌ای بود که در تمام عمرم دیده‌ام. عملکرد داور من را شگفت‌زده کرده بود. چون او قبلا داوری‌های عالی‌ای داشت. آن بازی بدترین داوری‌ای بود که دیده‌ام؟ فکر کنم بله.

سرمربی هلندی در ادامه صحبتهایش ادعایی بزرگ مطرح کرده و گفت: آن بازی تنها مسابقه‌ای است که من معتقدم ممکن است با تبانی همراه بوده باشد.

بارسا با پیروزی در آن بازی جنجالی راهی فینال شد و با شکست دادن منچستریونایتد جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بدست آورد. هیدینک مدعی است روسای یوفا در آن زمان نمی‌خواستند فینال لیگ قهرمانان مثل سال پیش از آن تمام‌انگلیسی باشد. یک سال پیش از آن بازی، چلسی و یونایتد در فینال چمپیونزلیگ به مصاف هم رفته بودند و شیاطین سرخ در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده بودند.

اوربو، داور نروژی آن بازی اما دو سال پیش در گفتگو با سان به اشتباهاتش اعتراف کرده ولی اعلام کرد آن اشتباهات طبیعی بوده. او که این روزها به عنوان روان‌شناس در نروژ به کار مشغول است در آن بازی چهار صحنه جنجالی که چلسی معتقد بود باید پنالتی اعلام می‌شد را پنالتی نگرفت و در نهایت با گل اینیستا در دقیقه 94، بارسا به لطف گل زده در خانه حریف توانست پیروز شود و شکستی تلخ و باورنکردنی به چلسی تحمیل کند.

بعد از پایان مسابقه دیدیه دروگبا ستاره آن زمان چلسی به سمت داور حمله‌ور شده و حملات لفظی شدیدی به او کرد و به مدت پنج مسابقه از همراهی چلسی محروم شد. در روزهای بعدی داور نروژی تهدیدهای زیادی دریافت کرد که ادعا می‌شد از سوی هواداران چلسی ارسال شده است. او مدعی بود که بارها به مرگ تهدید شده است.

منبع: ورزش 3

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋