سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

ترافیک سنگین در آزادراه تهران قم

ترافیک سنگین در آزادراه تهران قم

با وجود توصیه به عدم سفر به دلیل شیوع کرونا، هم اکنون ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی اول گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور در گزارش ساعت ۱۳ امروز اعلام کرد که هم اکنون ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و همچنین ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس وجود دارد.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی اول گزارش شده است.

بر اساس اعلام این مرکز از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی هم اکنون ترافیک سنگینی در جاده کرج - چالوس محدوده بیلقان گزارش شده است.

ترافیک در محور فیروزکوه (جنوب به شمال) محدوده شهر دماوند نیمه سنگین است و تردد در محور هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.

همچنین آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس هنوز مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آن یعنی محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود.

آخرین وضعیت جوی راه‌ها از بارش برف و باران در برخی از جاده‌های استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری خبر می‌دهد.

همچنین بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های مازندران، گیلان، همدان، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهرآغاز شده است.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋