سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

بررسی مواردی که یک سایت آژانس مسافرتی را متمایز میکند

بررسی مواردی که یک سایت آژانس مسافرتی را متمایز میکند

اطلاع رسانی تبلیغاتی؛ بررسی مواردی که یک سایت آژانس مسافرتی را متمایز میکند

طراحی سایت آژانس هواپیمایی؛ در جهان پیشروی امروز، لازمه موفقیت تمام شرکت هایی که در حوزه فروش فعالیت می کنند، همگام شدن با آخرین تکنولوژی روز است. آژانس های هواپیمایی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. از این رو آن ها نیز در راستای تحقق این امر و برای ارائه بهترین خدمات، اقدام هایی را صورت می دهند. طراحی سایت آژانس هواپیمایی یکی از مواردی است که آژانس های هواپیمایی را در رسیدن به هدف خود یعنی افزایش حجم فروش و ارائه خدمات بهتر، کمک می کند.

طراحی سایت به تنهایی کافی نیست. نکته مهم، طراحی یک سایت منحصر به فرد است که کاربر بلافاصله بعد از باز کردن آن، تمام وب سایت های آژانس های هواپیمایی دیگر را فراموش کند. موارد واضحی که هر کس می داند را به طور خلاصه، مرور می کنیم. ظاهر سایت، قالب بندی مناسب، همکاری با ایر لاین های مختلف، فروش بلیط های سیستمی و چارتری، طبقه بندی صحیح اطلاعات و پشتیبانی ۲۴ ساعته از خدمات اولیه ی آژانس های هواپیمایی است.

دلایل اهمیت طراحی سایت برای آژانس های هواپیمایی

در ادامه، دلایل مهم طراحی سایت را می شماریم. جذب مشتری اولین و مهم ترین هدف همه مشاغل است. اگر طراحی سایت، به درستی انجام شود، به آژانس های هواپیمایی این امکان را می دهد تا کاربران بیشتری را به مشتریان خود تبدیل کنند. همچنین با وجود یک سایت پویا، بستر مناسبی برای ارتباط با مشتریان به وجود می آید. کاهش هزینه های مختلف نیز بخشی مزایای داشتن سایت آژانس هواپیمایی است. هرقدر که طراحی و نگهداری سایتی هزینه بردار باشد، قطعا از هزینه های دفتر فیزیکی آژانس هواپیمایی کمتر است.

کاهش هزینه های تبلیغات نیز قابل چشم پوشی نیست. تبلیغات در فضای مجازی هزینه هایی دارد اما با وجود سایتی منحصر به فرد، دیگر نیازی به تبلیغات وسیع نیست. با داشتن سایت می توان به راحتی، اطلاعات پرواز را به مسافر منتقل کرد. به این ترتیب، اعتبار آژانس هواپیمایی نیز بیشتر شده و مسافران بدون هیچ تبلیغی، به سراغ شما می آیند. در نتیجه نیاز به بازاریابی کمرنگ تر می شود. چراکه مشتریان شما، بازاریابان تان خواهند شد.

طراحی سایت هتل

در میان انواع طراحی سایت های مختلف، طراحی سایت هتل به تخصص خاصی احتیاج دارد. با طراحی سایت هتل، هتلتان را به دیگران معرفی می کنید. بنابراین افرادی که قصد سفر داشته و به دنبال اقامتگاهی مناسب می گردند، با دیدن سایت هتل شما، برای رزرو اقدام می کند. همچنین شما بدون صرف هیچ انرژی و وقتی، موفق به کسب درآمد می شوید.

می بینید که با انجام طراحی برای سایت تان، به نوعی بازاریابی انجام داده و به سود دهی نیز رسیده اید. یکی دیگر از روش هایی که در واقع بازاریابی نیست اما نتیجه مشابه دارد، بهینه کردن سایت است. با رعایت سئو یا بهینه سازی سایت، موتورهای جستجوگر، شما را در صدر نتایج جست و جو آورده و به طبع افراد بیشتری از سایت شما بازدید می کنند. در نتیجه، مشتری های بیشتری، اتاق خود را در هتل شما رزرو می کنند.

بررسی مواردی که یک سایت آژانس مسافرتی را متمایز میکند

ترفند طراحی سایت های هتل ها

در طراحی سایت های مختلف، ماژول های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. ماژول ها کد قطعه هایی هستند که در زمان طراحی سایت، نوشته می شوند. اصطلاح عجیب و غریبی به نظر می رسد. اینطور نیست؟ پس آن ها را با زبان ساده و غیر علمی توضیح می دهیم. در تمام وب سایت ها، قسمت های مختلفی طراحی شده اند که با کلیک بر روی آن ها، منو یا صفحه جدیدی باز می شود. این قسمت ها همان ماژول ها هستند. در طراحی سایت های هتل ها، ۳ نوع ماژول مورد استفاده قرار می گیرد که آن ها را به طور مختصر، شرح می دهیم.

ماژول های عمومی که معمولا کمترین استقبال را در میان سایر ماژول ها دارند شامل بخش هایی چون قوانین و مقررات هتل، اخبار هتل، درباره ما و تماس با ما، می شود. ماژول های مکمل، بیشتر مورد بازدید قرار می گیرند و شامل گالری عکس های هتل، تبلیغات، بررسی شرایط جوی و غیره است. اما اصلی ترین ماژول ها که بیشترین کلیک را می خورند، اتاق ها، خدمات رفاهی هتل، رستوران، باشگاه و غیره هستند. برای طراحی حرفه ای سایت هتل خود، می توانید با کارشناسان سیتی نت، تماس بگیرید.

سیستم رزرواسیون

در دنیایی که زندگی می کنیم، هیچ چیز جلو دار پیشرفت فناوری نیست و هر روز با ابزار های جدیدی که ابداع می شوند، زندگی آسان تر می گردد. در همین راستا، سیستم رزرواسیون هتل، که وسیله ای قدرتمند برای سهولت گردشگران در رزرو اقامتگاه و همچنین مدیریت ساده تر هتل بوده، همه گیر شده و مورد استفاده هر دو گروه قرار گرفته است.

استفاده از این سیستم تا آنجا پیش رفته است که متخصصان کشف کرده اند بیشتر از ۷۰٪ رزرو ها در سراسر دنیا از طریق سیستم های رزرویشن انجام می گیرد. چه چیزی باعث این حجم استقبال از چنین سیستمی می شود؟ در مورد گروه اول که بدیهی است. کاربران پیش از رزرو هتل می‌توانند، اطلاعات مختلف و عکس های آن را ببینند و قبل از شروع سفر شان، اتاق خود را رزرو کنند. می خواهیم دلیل استقبال هتل داران و مدیران مجموعه های مختلف اقامتی از سیستم رزرویشن را مورد بررسی قراردهیم.

چرا هتل داران سیستم رزرویشن را انتخاب می کنند؟

با وجود این سیستم، مدیریت هتل که کاری دشوار است، بسیار آسان تر می شود. نصب این سیستم ها ساده بوده و استفاده از آن ها، نیاز به دانش کامپیوتری بالایی ندارد. همچنین با استفاده از نرم افزار های رزرویشن، امکان یکپارچه سازی سیستم های پرواز و خدمات تور با سیستم هتل میسر است.

از سایر امکاناتی که این سیستم در اختیار هتل داران می گذارد، می توان به تعیین قوانین رزرو، قوانین استرداد‌، قوانین سن و قوانین نیم شارژ اشاره کرد. البته لازم است مدیر هتل، تعاریف پایه مثل نام و نشانی دقیق هتل، تعریف هتل، تعریف اتاق و همچنین امکانات هتل را به تفصیل در سیستم، شرح دهد. طراحی سیستم های رزرواسیون، جزئیات بسیاری دارد که تنها متخصصان بر آن اشراف دارند. جهت طراحی یک سیستم رزرویشن جامع، می توانید با گروه متخصص سیتی نت تماس حاصل نمایید.

برگرفته از وب سایت گروه سیتی نت به آدرس اینترنتی https://citynet.ir/

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋