سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

استقلالی ها به قلعه حسن خان اهمیتی نمی دهند

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر جمعه آینده برگزار می‌شود.

فرهیختگان: دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر جمعه آینده برگزار می‌شود و پس از آن استقلالی‌‌ها روز یکم آبان ماه در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهند رفت. 

استقلال بیخیال قلعه‌ حسن‌خان نمی‌شود

بر همین اساس به خاطر ناآماده بودن ورزشگاه آزادی از یک سو و از سوی دیگر وارد شدن ورزشگاه تختی به چرخه مسابقات و البته برگزاری چند دیدار اخیر خانگی استقلالی‌ها در ورزشگاه شهر قدس طی روزهای گذشته، این پرسش به وجود آمده بود که دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن در کدام ورزشگاه در استان تهران برگزار می‌شود.  در این مورد نیز روز گذشته رسانه‌ها به این موضوع اشاره کرده بودند که دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در یکی از دو ورزشگاه تختی یا شهر قدس برگزار خواهد شد اما طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» این دیدار مثل دیدارهای اخیر آبی‌پوشان در لیگ برتر و لیگ نخبگان و به خاطر آشنایی با شرایط این ورزشگاه در ورزشگاه شهدای قدس برگزار خواهد شد و در واقع آبی‌ها در غرب تهران از شاگردان ربیعی میزبانی خواهند کرد. گفته می‌شود قرار است خبر برگزاری این دیدار در ورزشگاه شهدای قدس فردا به صورت رسمی اعلام شود.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋