سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

بایدن دوباره فراموش کرد کجاست!

رئیس‌جمهور آمریکا چهارشنبه در جریان سخنرانی در حضور برخی سران جهان فراموش کرد که در نیویورک است و به آن‌ها حضورشان در «واشنگتن» را خوشامد گفت.

فارس: رئیس‌جمهور آمریکا چهارشنبه در جریان سخنرانی در حضور برخی سران جهان فراموش کرد که در نیویورک است و به آن‌ها حضورشان در «واشنگتن» را خوشامد گفت.

بایدن باز هم فراموش کرد که کجاست!

 رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن روز چهارشنبه حین سخنرانی در رویدادی در منهتن نیویورک فراموش کرد کجاست که باعث شد گاف جدید بدهد.  او در آغاز سخنرانی در هتلی در نیویورک خطاب به حاضران گفت «به واشنگتن خوش آمدید».

این رویداد که برخی سران جهان از جمله رئیس‌جمهور اوکراین هم در آن سخنرانی کردند، هم‌زمان با نشست سالانه مجمع‌عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد.

اخیراً هم بایدن در جریان نشست شنبه شب سران کواد که به نوعی جلسه خداحافظی رئیس‌جمهور آمریکا هم به شمار می‌رفت، بعد از این که نام سخنران بعدی را به یاد نیاورد، کلافه و عصبانی پرسید «نفر بعدی چه کسی است».

بایدن بعد از عملکرد ضعیفش در مناظره مقابل ترامپ، با فشار دموکرات‌ها به دلیل تشدید نگرانی‌ها از وضعیت ذهنی او مواجه شد و مجبور به کناره‌گیری از نامزدی این حزب در انتخابات نوامبر شد که جانشینی معاونش کامالا هریس را در پی داشت. 

بایدن باز هم فراموش کرد که کجاست!

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋