سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

پست غیرمنتظره چهره مطرح فوتبال پس از انتخابات

رسول خطیبی بعد از حضور پررنگ در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، امروز به عنوان مدیرعامل پیکان انتخاب شد!

برترین‌ها: رسول خطیبی فوتبالیست ملی‌پوش سابق که چندین سال در سطوح مختلفی به مربیگری مشغول بود، فصل گذشته هدایت پیکان را برعهده داشت و در اواسط فصل این تیم را ترک کرد، بعید به نظر می‌رسد که دلایل فنی این جدایی صورت گرفته باشد چرا که پیکان روند خوبی را در جوان‌گرایی پیش گرفته بود و بیشترین احتمال مشکلاتی بود که بین خطیبی و مدیران پیکان شکل گرفته بود!

پست غیرمنتظره چهره مطرح فوتبال بعد از انتخابات

در کمتر از یک سال رسول خطیبی این بار در سطح مدیریتی به فوتبال بازگشت و مدیرعامل باشگاه پیکان شد و باید کار کردن کنار مدیرانی را تجربه کند که با آنها به مشکل خورده بود و این تیم را ترک کرد، به نظر می‌رسد که خطیبی بعد از حضور پررنگ در کنار مسعود پزشکیان در ستاد انتخابی مسائل فنی را کنار گذشته است و قرار است که در زمینه مدیریت فوتبال فعالیت کند و شاید در آینده نه چندان  دور منتظر حضور او در ارگان مختلف فوتبالی باشیم!

پست غیرمنتظره چهره مطرح فوتبال بعد از انتخابات

خطیبی بیشترین شور و هیجان را در سفر پزشکیان به تبریز داشت و با زبان مادری صحبت‌های عجیبی را خطاب کرد و حتی صحبت‌های تندی نسبت به دیگر کاندیداها داشت، رسول خطیبی تحت تاثیرترین حضور در کنار رئیس جمهور، دیگر علاقه‌ای به مسائل فنی ندارد و با مدیریت ورزش فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋