سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

واکنش سایت لهستانی به گل بمب مورد نظر پرسپولیس

سایت لهستانی به گلزنی علی قلی زاده در لیگ لهستان پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال لهستان، تیم‌های پوزنان و پوگون زچچین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر یاران قلی‌زاده به پایان رسید. 

واکنش سایت لهستانی به گلزنی بمب مدنظر پرسپولیس

اولین گل بازی توسط سوسا در دقیقه ۵۵ به ثمر رسید و علی قلی‌زاده هم در دقیقه ۷۷ دومین گل به پوزنان را به ثمر رساند تا یاران هافبک ملی پوش ایرانی با سه امتیاز بازی خارج از خانه را پشت سر گذاشتند.

سایت لهستانی meczyki نوشت: علی قلی‌زاده که بیش از یک سال پیش خریداری شد و پیراهن لخ پوزنان را می‌پوشد توانست نخستین گلش را برای این تیم به ثمر برساند. این اولین گل این بازیکن ایرانی در لیگ لهستان محسوب می‌شود. خیلی برای این گل منتظر بودیم و بالاخره قلی‌زاده توانست برای تیم گلزنی کند تا نشان دهد در مسیر پیشرفت است.

علی قلی‌زاده در انتقالی پرهزینه از شارلوای بلژیک به پوزنان پیوست و مدتی طول کشید تا بتواند در ترکیب تیمش به میدان برود. مصدومیت باعث شد تا او با بدبیاری روبه‌رو شود و نتواند کیفیت بالای بازی‌اش را نشان دهد.

گران‌ترین خرید تاریخ لخ‌پوزنان حالا ارزش‌های خودش را نشان داد و این نشان دهنده رسیدن او به دوران اوج است. 

قلی‌زاده در اولین فصل حضورش در فوتبال لهستان ناامیدکننده بود. او در ۱۲ بازی برای تیم اصلی، گل یا پاس گلی را ثبت نکرد. البته مشکلات مربوط به پارگی مینیسک هم شرایط را برایش سخت کرد

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋