سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

ماجرای قاچاق سرنگ انسولین آمریکایی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۷۴۵۰۰ سرنگ انسولین قاچاق خبر داد.

تسنیم: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۷۴۵۰۰ سرنگ انسولین قاچاق خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف خودروی حامل کالای قاچاق در محدوده اتوبان تهران ـ قم شدند.

ماجرای قاچاق سرنگ‌های انسولین آمریکایی در تهران

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی توسط کامیونتی از جنوب کشور در حال انتقال به انباری در شهر ری بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مامورین این پلیس خودروی موصوف را متوقف و بازرسی کردند که مشخص شد کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده، همچنین مقادیری کالا‌های خارجی از نوع ابزارآلات خارجی و سرنگ انسولین در این محموله است که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

افشاری بیان کرد: کالا‌ها شامل تعداد ۳۵۰۸ عدد انواع ابزارآلات خارجی شامل انواع پیچ گوشتی، دریل، دستگاه جوش، انبر قفلی و آچار فرانسه و ... ساخت کشور چین و هند و تعداد ۷۴۵۰۰ عدد سرنگ انسولین ساخت کشور آمریکا بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋