سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

بهترین راه برای افزایش توکن در متفاوت ترین ایردراپ های تلگرام

پروژه‌ی داگز (DOGS)، می‌خواهد دنیای میم‌کوین را در رمزارزها جذاب‌تر کند و مینی‌اپ تلگرامی این بازی روشی منحصربه‌‌فرد برای کسب توکن‌ها ارائه می‌دهد.

دیجیاتو: پروژه‌ی داگز (DOGS)، می‌خواهد دنیای میم‌کوین را در رمزارزها جذاب‌تر کند و مینی‌اپ تلگرامی این بازی روشی منحصربه‌‌فرد برای کسب توکن‌ها ارائه می‌دهد.

در بازار ارزهای دیجیتال کوین‌های مختلفی با اهداف و کارکردهای متنوع وجود دارند. در این میان، برخی از کوین‌ها با الهام از فرهنگ اینترنت و جوامع آنلاین شکل گرفته‌اند که به آن‌ها میم کوین (Meme Coin) می‌گویند و یکی از میم کوین‌های جالب، داگز (DOGS) نام دارد.

بهترین راه افزایش توکن در متفاوت‌ترین ایردراپ تلگرام

داستان جالب خلق داگز، این میم‌کوین را نسبت‌ به سایر پروژه‌های مشابه متمایز می‌کند. این کوین با الهام از شخصیت اسپاتی (Spotty) ساخته شده است؛ اسپاتی نماد غیررسمی شبکه‌ی اجتماعی روسی VK محسوب می‌شود که پاول دوروف، خالق تلگرام، این طرح را در جریان یک حراجی خیریه ایجاد کرد. اسپاتی به‌سرعت به چهره‌ای محبوب تبدیل شد و حالا DOGS می‌خواهد این میراث را به دنیای کریپتو بیاورد.

نکته‌ی جالب دیگر درمورد ایردراپ داگز این است که نیازی به هیچ فعالیت خاصی ندارد و برخلاف بسیاری از بهترین بازی های کریپتویی ازجمله ارز نات کوین، همستر کامبت، تپ سواپ، بلوم، پیکسل تپ و یس کوین از نوع Tap to Earn نیست و از ایده‌ای جالب برای ارائه‌ی توکن‌هایش بهره می‌برد.

بازی تلگرامی داگز چیست؟

نماد سگی که پروژه‌ی داگز از آن استفاده می‌کند، اسپاتی نام دارد. داستان اسپاتی از جایی شروع شد که پاول دوروف، طرح گرافیکی سگ را در حراجی خیریه‌ی حمایت از پرورشگاه‌های کودکان خلق کرد. اسپاتی فراتر از تصویر ساده بود؛ او به نمادی از مراقبت و حمایت تبدیل شد و ۱۰۰ درصد از درآمد حاصل از فروش هدایای مرتبط با اسپاتی به پرورشگاه‌ها و خانه‌های کودکان اختصاص یافت. طی سال‌ها، ماجراهای اسپاتی او را از به یکی از اولین استیکرهای VK تبدیل کرد و حتی سفر به فضا رساند. حالا، اسپاتی به‌عنوان نماد مینی‌اپ تلگرامی DOGS استفاده شده است؛ پروژه‌ای که برخی آن را بومی‌ترین میم‌کوین تلگرام می‌دانند.

آموزش بازی داگز

پیوستن به جامعه‌ی داگز ساده و سرگرم‌کننده است. با طی‌کردن چند مرحله‌ی ساده می‌توانید عضو این جامعه شوید و کسب توکن‌های DOGS را آغاز کنید.

برای شروع، به ربات DOGS در تلگرام ملحق شوید.

ورود به ربات داگز

پس‌ از عضویت در ربات داگز، روی دکمه‌ی Start کلیک کنید. ربات شما را در مراحل مختلف راهنمایی می‌کند.

ربات داگز از شما می‌خواهد مدت‌زمان عضویت خود در تلگرام را تأیید کنید. هرچه سابقه‌ی طولانی‌تری داشته باشید، توکن‌های DOGS بیشتری دریافت خواهید کرد.

پس‌ از تأیید سابقه‌ی حضور در تلگرام، ربات با‌توجه‌به فعالیت شما در این پیام‌رسان، تعدادی توکن DOGS پاداش می‌دهد. این بازی بر اساس فعالیت جامعه‌ی کاربرانش رشد می‌کند. با معرفی ربات داگز به دوستان خود، به قدرتمندتر شدن جامعه و در نتیجه، افزایش احتمالی ارزش توکن DOGS کمک خواهید کرد.

بازی داگز طراحی بسیار ساده‌ای دارد و شامل سه بخش اصلی می‌شود که در پایین صفحه با عنوان Home ،Leaderboard و Friends مشخص شده‌اند.

بهترین راه افزایش توکن در متفاوت‌ترین ایردراپ تلگرام

بخش Home صفحه‌ی اصلی بازی را نشان می‌دهد و شامل اطلاعاتی مثل تعداد توکن‌های شما، اتصال به کیف پول، امتیازاتی که از دعوت دوستان کسب کرده‌اید و عمر اکانت تلگرام می‌شود.

در بخش Leaderboard می‌توانید نام و امتیاز برترین کاربران و همچنین جایگاه خود را میان کل اعضای بازی مشاهده کنید.

در نهایت بخش Friends برای دعوت از دوستان چند گزینه دراختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه‌ی مقاله توضیحات بیشتری درمورد این بخش ارائه خواهیم داد.

چطور تعداد بیشتری توکن DOGS دریافت کنیم؟

پروژه‌ی داگز برخلاف بسیاری از بازی‌های تلگرامی که در آن‌ها با ضربه‌زدن روی صفحه یا جمع‌آوری کارت می‌توانید تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید، هیچ مکانیزمی برای این کار ارائه نمی‌دهد. درواقع توکن‌های DOGS فقط براساس عمر اکانت تلگرام به شما تعلق می‌گیرد و اگر اخیراً دیلیت اکانت تلگرام را انجام داده باشید، تعداد بسیار کمی توکن داگز دریافت خواهید کرد. 

درحال حاضر تنها راه افزایش توکن‌های DOGS، دعوت دوستان است:

پس‌ از ورود به بازی در پایین صفحه روی Friends ضربه بزنید.

در این مرحله روی دکمه‌ی Invite friends ضربه بزنید.

بهترین راه افزایش توکن در متفاوت‌ترین ایردراپ تلگرام

دو گزینه‌ی Copy invite link و Share invite link دراختیار شما قرار دارد که اولی برای کپی لینک اختصاصی دعوت شما و دومی برای اشتراک‌گذاری مستقیم لینک با دوستان در نظر گرفته شده‌اند.

البته داگز هم مثل بسیاری از بازی‌های تلگرامی مشابه، اخیراً امکان کسب توکن بیشتر ازطریق انجام برخی وظایف ساده را فراهم کرده است. در صفحه‌ی اصلی این مینی‌اپ وظایفی مثل دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی پروژه وجود دارد که با انجام‌دادن آن‌ها بین چند صد تا چند هزار توکن DOGS پاداش می‌گیرید.

روش اتصال کیف پول به داگز

داگز امکان اتصال کیف پول‌های مبتنی‌بر بلاک چین TON را فراهم کرده است. بسیاری از کاربران تون کیپر را بهترین کیف پول ارز دیجیتال مبتنی‌بر TON می‌دانند و به‌همین دلیل در ادامه به روش اتصال این ولت به داگز می‌پردازیم:

در صفحه‌ی اصلی روی دکمه‌ی Connect wallet ضربه بزنید.

از میان کیف پول‌های پیشنهادی، Tonkeeper را انتخاب کنید.

بهترین راه افزایش توکن در متفاوت‌ترین ایردراپ تلگرام

داگز شما را به اپلیکیشن تون کیپر هدایت خواهد کرد و برای اتصال باید روی دکمه‌ی Connect wallet آبی‌رنگ در پایین صفحه ضربه بزنید.

تون کیپر برای تأیید اتصال به داگز از شما می‌خواهد رمزعبور کیف پول خود را وارد کنید.

اکنون کیف پول شما به داگز متصل شده است و با ورود به بازی در صفحه‌ی اصلی به‌جای دکمه‌ی Connect wallet، بخشی از آدرس کیف پول خود را مشاهده خواهید کرد که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید در صورت تمایل اتصال به ولت را قطع و داگز را به کیف پول دیگری متصل کنید.

توکن‌های DOGS چطور توزیع می‌شوند؟

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های داگز، روش توزیع توکن‌های آن است. برخلاف روش‌های سنتی استخراج یا خرید، توکن‌های DOGS بر اساس فعالیت کاربران در تلگرام توزیع می‌شوند که در ادامه به این معیارها می‌پردازیم:

سن حساب کاربری تلگرام: هرچه حساب کاربری تلگرام شما قدیمی‌تر باشد، احتمالاً تعداد بیشتری توکن DOGS دریافت خواهید کرد. این روش پاداشی برای کاربران قدیمی این پلتفرم به‌شمار می‌رود.

اشتراک تلگرام پریمیوم: کاربرانی که اشتراک تلگرام پریمیوم دارند، از مزایای بیشتر و توکن‌های بیشتری برخوردار می‌شوند. این کار باعث تشویق کاربران به خرید اشتراک پریمیوم و درنهایت، بهبود تجربه‌ی کلی آن‌ها از تلگرام می‌شود.

وضعیت OG: وضعیت OG (مخفف Original Gangster) یعنی شما کاربر قدیمی و فعال تلگرام هستید. این وضعیت می‌تواند توکن‌های DOGS بیشتری برای شما به‌ارمغان بیاورد و وفاداری و فعالیت در این پلتفرم را به رسمیت بشناسد.

داگز سعی دارد با الهام گرفتن از وفاداری و سابقه‌ی کاربران تلگرام، جامعه‌ای قدرتمند و روشی نوآورانه برای توزیع توکن‌هایش ارائه دهد.

تاریخ لیست شدن احتمالی داگز

با فراگیرشدن بازی‌هایی مثل همستر کامبت، این سؤال در ذهن بسیاری از کاربران ایجاد شد که همستر کامبت کی لیست می‌شود؟ اکنون همین سؤال میان جامعه‌ی داگز مطرح شده است که ایردراپ داگز و لیست‌شدن آن چه زمانی انجام خواهد شد؟

درحال‌حاضر هیچ اطلاعیه‌ی رسمی‌ای درمورد ایردراپ داگز تلگرام وجود ندارد؛ اما تیم سازندگان پروژه چند روز قبل‌ از انجام ایردراپ، خبر آن را ازطریق کانال‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهند کرد.

پس‌ از ایردراپ DOGS، توکن‌های دریافتی شما به کیف پولتان واریز خواهد شد و سپس می‌توانید نسبت‌ به فروش یا تبدیل توکن‌ها اقدام کنید. 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋