سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

بازیکن خارجی استقلال با شکایت رفت!

انتشار اخبار مثبت از سوی برخی بازیکنان و مسئولان باشگاه استقلال به نظر می‌رسد یک شکایت جدید برای این باشگاه در راه باشد.

خبرورزشی: پس از انتشار خبر و گزارش‌هایی پس از پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر درباره احتمال جدایی سید حسین حسینی، جواد نکونام و مدیران باشگاه استقلال به فکر جذب دروازه‌بان خارجی افتادند.

بازیکن خارجی استقلال با شکایت جدا می‌شود!

این دروازه‌بان خارجی ظاهرا چندی قبل با امضای قرارداد داخلی به شکل تقربیا غیر رسمی به استقلال پیوسته و حالا همه منتظر عقد قرارداد قطعی او با این تیم هستند. اما انتشار اخباری از زبان سرپرست مدیرعاملی باشگاه و کاپیتان دوم تیم استقلال یعنی روزبه چشمی ماجرای دروازه‌بان خارجی استقلال را با اما و اگرهایی همراه کرد.

با توجه به حضور محمدرضا خالد آبادی در جمع بازیکنان تیم استقلال و ادامه حضور سید حسین حسینی در این تیم که گفته می‌شود مشکلش برای همراهی استقلال برطرف شده است یک مقام آگاه از داخل باشگاه در این باره گفت: «در صورتی که این اتفاق بیفتد و دروازه‌بان خارجی بداند نمی‌تواند در استقلال بماند و در مسابقات حضور داشته باشد به احتمال زیاد قراردادش را فسخ می‌کند و اگر کار به آنجا بکشد ممکن است ضرر و زیان بخواهد».

با توجه به اینکه از ریز قرارداد کیوسوفسکی و باشگاه استقلال اطلاعات دقیقی در دسترس نیست نمی‌توان در این باره به شکل قطعی صحبت کرد اما به نظر می‌رسد اگر حسینی بماند و محمدرضا خالدآبادی نیز در این تیم حضور داشته باشد استقلال دیگر نیازی به هزینه کردن ارزی آن هم با دلار ۶۰ هزار تومانی نداشته و قید بازیکن جدید خود یعنی دروازه‌بان خارجی‌اش را خواهد زد که ممکن است این فسخ قرارداد داخلی منجر به مشکلاتی برای باشگاه استقلال بشود.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋