سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

درخواست فوری امام جمعه از سردار حاجی زاده

امام جمعه دهدشت طی تماس تلفنی با سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، ضمن نگرانی از بروز بحران، درخواست کمک فوری جهت نجات خاییز را داشت.

مهر: امام جمعه دهدشت طی تماس تلفنی با سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، ضمن نگرانی از بروز بحران، درخواست کمک فوری جهت نجات خاییز را داشت.

درخواست فوری یک امام جمعه از سردار حاجی‌زاده

علی وحدانی‌فر، طی تماسی تلفنی با سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، خواستار مساعدت فوری برای اعزام بالگرد و مهار آتش‌سوزی در منطقه حفاظت‌شده خائیز شد.

 وحدانی‌فر در این تماس بیان کرد: برای اعزام نیرو به کوه دچار بحران هستیم و نیازمند فوری به بالگرد برای هلی‌برن نیروها در راستای مقابله با بحران خائیز هستیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه وضعیت خائیز خطرناک و نگران‌کننده است، افزود: از شما می‌خواهیم دستور فوری برای اعزام بالگرد به این منطقه صادر کنید.

سردار حاجی‌زاده ضمن ابراز نگرانی از وضعیت خائیز، قول مساعد برای هماهنگی با ستاد مدیریت بحران کشور و اعزام بالگرد به منطقه حفاظت‌شده خائیز را داد.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋