سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

خرید نیروهای استقلال در اردوگاه حجازی دیده شد

میلاد زکی‌پور امروز در نخستین جلسه تمرینی استقلال برای شروع فصل جدید حضور یافت.

ورزش سه: میلاد زکی‌پور امروز در نخستین جلسه تمرینی استقلال برای شروع فصل جدید حضور یافت.

امروز نخستین تمرین استقلال برای آغاز فصل جدید در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد و میلاد زکی‌پور، یکی از نفرات حاضر در این جلسه تمرینی بود. این بازیکن باتجربه که به‌تازگی به تیم بازگشته است، با انگیزه‌ای بالا در تمرینات شرکت کرد و آماده‌سازی خود را برای فصل جدید آغاز کرد.

حضور زکی‌پور در تمرینات امروز، نشان‌دهنده اهمیت او در برنامه‌های جواد نکونام برای فصل آینده است. با رفتن ابوالفضل جلالی به خدمت سربازی و پیوستنش به ملوان، زکی‌پور به عنوان گزینه نخست نکونام برای سمت چپ خط دفاعی در نظر گرفته شده است. این بازیکن با تجربه‌ای که از بازی در تیم‌های مختلف به دست آورده، می‌تواند نقش مهمی در تیم ایفا کند.

زکی‌پور در دوران دوری از استقلال، با بازی در تیم‌های گل‌گهر و سپاهان توانست تجربه‌های ارزشمندی کسب کند و حالا با بازگشت به تیم سابقش، امیدوار است که بتواند به موفقیت‌های بیشتری دست یابد. حضور او در تمرین امروز، علاوه بر نشان دادن تعهد و انگیزه، نویدبخش یک فصل موفق برای استقلال و هوادارانش است.

بدون شک زکی‌پور گزینه نخست نکونام برای حضور در ترکیب آبی‌پوشان است و در صورت ماندن جعفر سلمانی در این تیم، شاهد تقابل این دو برای قرار گرفتن در جمع نفرات اصلی خواهیم بود.

خرید سپاهانی استقلال در کمپ حجازی رویت شد

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋