سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

جدیدترین جنجالی که طرفداران رنگ قرمز را زنده کرد

در روزهای گذشته شاهد بودیم که سه نفر از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به دلیل فساد و دریافت رشوه از تیم مس رفسنجان توسط دادستانی استان کرمان بازداشت شدند.

برترین‌ها: در روزهای گذشته شاهد بودیم که سه نفر از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به دلیل فساد و دریافت رشوه از تیم مس رفسنجان توسط دادستانی استان کرمان بازداشت شدند. موضوعی که بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشته و کاربران فضای مجازی به تجزیه و تحلیل این اتفاق پرداختند.

تازه‌ترین جنجالی که هواداران سرخابی را به جان هم انداخت

هواداران استقلال و پرسپولیس هم مانند گذشته این موضوع را رنگی کرده و سعی کردند تیم رقیب را در قضیه فساد متهم کنند. آبی‌ها خواهان بررسی تمام موارد مشکوک ۸ سال گذشته در فوتبال هستند و اعتقاد دارند تیمی که بیشترین عنوان را در این دوره پرفساد کسب کرده‌ متهم شماره یک به حساب می‌آید.

تازه‌ترین جنجالی که هواداران سرخابی را به جان هم انداخت

پرسپولیسی‌ها هم می‌گویند این پرونده مربوط به سال ۱۴۰۰ است و در این سال تیم استقلال قهرمان لیگ شده و باید موارد مشکوک به این تیم مورد بررسی قرار بگیرد. البته جدا از اینکه هواداران این دو تیم به صورت رنگی به ماجرا نگاه می‌کنند باید به خواسته‌های آنها توجه شود و با بررسی شفاف تمام موارد مشکوک سال‌های اخیر، اطمینان را به اهالی فوتبال برگرداند. به هر حال سه تن از ارشدترین مدیران فوتبال درگیر این پرونده شده‌اند و اگر شفاف سازی صورت نگیرد دیگر کسی اطمینان و اعتمادی به لیگ فوتبال ایران نخواهد داشت. در ادامه تعدادی از نظرات کاربران سرخابی درباره پرونده فساد در فوتبال را بررسی می‌کنیم:

ارتش سرخ پرسپولیس ادعا کرد: سه هفته بعد از رفتن خداداد افشاریان و سهیل مهدی صدرنشین لیگ عوض شد و ما قهرمان شدیم.

حسین هوادار استقلال با انتشار ویدیو زیر در پاسخ به ادعای پرسپولیس‌ها نوشت: پرسپولیسی  عزیز دارم بهت تقلب میرسونم خودتو مضحکه نکنی؛ ببین عزیزم وقتی میگی تا افشاریان رفت ما قهرمان شدیم، باید اینم در نظر بگیری که بعدش باید گل سالم میزدی...گل قهرمانیت سالم بود؟ نه...ازون مهمتر این استقلالیا زرنگن میان این فیلمو برات میزارن ..

پرسپولیسی‌ها با استناد به اعترافات سهیل مهدی رضا کرمانشاهی را مورد حمله قرار دادند: افشاریان در اعترافاتش اسم (ر - ک‌) یکی از داوران رو برده  یعنی رضاکرمانشاهی همون داور استقلالی که از تمسخر پرسپولیس در ملأعام ابا نداره و بارها در زمان قضاوتش ضربات مرگباری از جمله دربی به پرسپولیس زد.

تازه‌ترین جنجالی که هواداران سرخابی را به جان هم انداخت

رسول هوادار استقلال در توییتر نوشت: دروغ بزرگ پرسپولیسی‌هابرای نجات مهدی تاج و تطهیر قهرمانی پرسپولیس 

تازه‌ترین جنجالی که هواداران سرخابی را به جان هم انداخت

در روزهای اخیر شاهد بودیم اتاق فکر مافیای سرخ برای تطهیر قهرمانی پرسپولیس و نجات مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، این دروغ بزرگ رو راه انداختن که با استعفای خداداد افشاریان، اشتباهات داوری کاهش یافته. دروغی سازماندهی شده که حتی در صدا و سیما هم روی اون مانور دادن. اما با یک حساب سرانگشتی در دیدارهای دو تیم مدعی قهرمانی، مشخص میشه نه تنها اشتباهات داوری کم نشده بلکه برای مهندسی لیگ این اشتباهات زیادتر هم شده. رییس کمیته داوران ۲۷ اردیبهشت استعفا داد و در سه هفته پایانی مسابقات این فجایع داوری در دیدارهای دو تیم مدعی قهرمانی رخ داده:

هفته بیست و هشتم؛

۱- نگرفتنی پنالتی روی آرش رضاوند در دیدار #استقلال و نساجی

۲- اخراج نشدن بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۵۳ دیدار با استقلال خوزستان

۳- اخراج شدن ساویو در دیدار برابر پرسپولیس 

۴- اعلام پنالتی عجیب به نفع تیم حکومتی به خاطر دایو وحید امیری

هفته بیست و نهم؛

۱- اعلام نشدن پنالتی به نفع استقلال بابت خطای مدافع گل‌گهر روی بلانکو

هفته سی‌ام؛

۱- پذیرفتن گل آفساید گولسیانی برابر مس رفسنجان

۲- قبول نکردن گل سالم مهرداد محمدی برابر پیکان زمانی که بازی مساوی بود 

کانال‌های هواداری پرسپولیس با استناد به ادعای علی خسروی در مورد پیشنهاد رشوه نکونام به او، نسبت به عدم برخورد با سرمربی آبی‌پوشان واکنش نشان دادند: افشاریان به‌‌جرم رشوه‌گیری برکنار شد اما نکونام بعنوان رشوه‌‌دهنده به افشاریان ایمنی قضایی داره‌، چرا‌؟

عضو کمیته‌داوران گفت نکونام آدم فرستاد برای مسئولین ما که بیایید با شیتیل همکاری کنیم‌‌! خب حالا چه‌جوریه‌ گیرنده دادگاهی میشه اما دهنده نمیشه‌؟ جوابش عفو اول فصل

کانال‌های هواداری استقلال با انتشار ویدیوهای زیر سعی در اثبات رابطه پیروانی وسهیل مهدی داشته و ادعا کردند: به مناسبت دستگیری سهیل مهدی یادی کنیم از مصاحبه یکی از توپ جمع کن های استادیوم آزادی که به وضوح میگه که پیروانی به سهیل مهدی دستور می‌داده و این آدم هم بله قربانگو بوده برای اجرای دستور لنگیا.

پرسپولیسی‌ها با انتشار تصویری مدعی هستند در دربی دور رفت پس از به ثمررسیدن گل مساوی استقلال از روی نقطه پنالتی خداداد افشاریان به شادی پرداخته و به این دلیل او را متهم به دریافت سکه برای این بازی دانسته و نوشتند: شادی افشاریان با معاون‌استقلال، نرفتن اخراج استقلال به VAR چندصدتا سکه برات آب خورده‌ افشاریان‌‌؟ ١٠٠ تا‌؟ ٢٠٠ تا‌؟ پیش خودت گفتی سکه‌ها رو خوردم رفت اما فکرشو نمیکردی پنجه عقاب عدالت از تو دهنت بکشه بیرون

تازه‌ترین جنجالی که هواداران سرخابی را به جان هم انداخت

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋