سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

مورینیو دوباره ایتالیا را به آتش کشید!

مصاحبه اخیر ژوزه مورینیو در مورد کیفیت فوتبال ایتالیا و بازیکنان ملی پوشش، خشم مردم این کشور را به همراه داشت.

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی جدید فنرباغچه، دیدار دوستانه پرتغال و کرواس در ورزشگاه ناسیونال را کارشناسی کرد. دیداری که بار برتری ۱-۲ کرواسی به اتمام رسید. در پایان بازی اظهارات او علیه تیم ملی ایتالیا باعث ایجاد جنجال در این کشور شده است. مورینیو که در ژانویه توسط رم اخراج شد، فوتبال ایتالیا را فاقد استعدادهای باکیفیت می‌داند.

مورینیو دوباره ایتالیا را آتش زد!

مورینیو در پاسخ به سوالی درباره مدعیان قهرمانی جام ملت‌های اروپا گفت: «من هم مثل بقیه، پرتغال، فرانسه، انگلیس، آلمان و اسپانیا را مدعی می‌بینم . ایتالیا و دفاع از عنوان قهرمانی‌اش؟ در این نسل فوتبال ایتالیا من استعداد بزرگی نمی‌بینم. ایتالیا به اندازه کافی بازیکن باکیفیت برای بردن جام ندارد.»

مورینیو دوباره ایتالیا را آتش زد!

اظهاراتی که در ایتالیا به شدت با انتقاد روبرو شده و نه تنها کارشناسان فوتبال این کشور علیه مورینیو موضع گرفته‌اند که موج کامنت‌های منفی نیز علیه ژوزه در شبکه‌های اجتماعی سرازیر شد.

مورینیو دوباره ایتالیا را آتش زد!

مورینیو زمانی که در فصل 10-2009 اینتر را فاتح سه گانه کرد، محبوبت فراوانی در ایتالیا کسب کرد و در رم هم نمی‌توان گفت که نتایج بدی گرفت. او اخیرا گفته بود رم هرگز تیمی مدعی قهرمانی نبود و می‌خواهد در فنرباغچه بار دیگر لذت رقابت برای قهرمانی را حس کند. موردی دیگری که خشم ایتالیایی‌ها را به دنبال داشت.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋