سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

فوری: اسمار امشب ایران را ترک می کند

سرمربی موفق پرسپولیس پس از کسب قهرمانی لیگ برتر تصمیم به ترک ایران گرفت.

ورزش سه: سرمربی موفق پرسپولیس پس از کسب قهرمانی لیگ برتر تصمیم به ترک ایران گرفت.

فوری: اوسمار امشب از ایران می‌رود

 اوسمار ویرا که پس از هدایت پرسپولیس شرایط خوبی در این تیم به وجود آورد و عملکرد موفقی با قهرمانی در لیگ برتر بر جای گذاشت، برای استراحت و دوری از شرایط فوتبال ایران تصمیم به ترک تهران و پرواز به برزیل گرفته است.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از یک سال و نیم فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی به‌عنوان دستیار، هدایت سرخ پوشان را برعهده گرفت و توانست این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر برساند، بدون تمدید قراردادش با سرخ پوشان ایران را ترک می‌کند.

اوسمار امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با وجود تسویه حساب کامل مطالبات خود، تمدید قراردادش را انجام نداد و قرار است ساعت 23 امشب (یکشنبه) تهران را به مقصد برزیل ترک کند.

سرمربی برزیلی موفق پرسپولیس که از نزدیکان خود در این تیم و ایران هم خداحافظی کرده، فعلا به درخواست این باشگاه برای تمدید قراردادش جوابی نداده و بدون اینکه به طور قطعی حضورش در جمع سرخ پوشان مشخص شود، ایران را ترک خواهد کرد.

اوسمار ویرا اعلام کرده نهایتا تا یک هفته الی 10 روز آینده به پرسپولیسی‌ها پاسخ می‌دهد و شاید هم تمدید قراردادش انجام شود، اما در حال حاضر این اتفاق رخ نداده و ممکن است او به دلیل شرایط خانوادگی، کارش را در برزیل دنبال کند.

بحث تمدید قراردادش اوسمار با باشگاه پرسپولیس تنها موضوع دنبال شده توسط هواداران این باشگاه پس از قهرمانی بود که فعلا اتفاق نیفتاده و تمدید طرفین به 10 روز آینده موکول شده است.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋