سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

فقط برای "خلاصه شب امتحان" آنلاین شوید!

این کمپین که از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز شده است، به مرور و بازخوانی اهم نکات مرتبط با سرفصل‌های درسی در مقاطع تحصیلی مختلف اختصاص دارد.

برترین‌ها: دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف می‌توانند به‌وسیله همراه شدن با کمپین مجازی «جمع‌بندی شب امتحان»، خود را به‌صورت ویژه برای امتحانات آماده کنند. در آستانه فصل امتحانات در مدارس، سایت آپارات بخش ویژه‌ای را به کمپین «جمع‌بندی شب امتحان» اختصاص داده است که دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. 

برای «جمع‌بندی شب امتحان» فقط آنلاین شوید!

این کمپین که از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز شده است، به مرور و بازخوانی اهم نکات مرتبط با سرفصل‌های درسی در مقاطع تحصیلی مختلف اختصاص دارد. 

دانش‌آموزان علاقه‌مند به همراه شدن با این کمپین می‌توانند با مراجعه به سایت «آپارات» و ورود به بخش ویژه مرتبط با «جمع‌بندی شب امتحان» با انتخاب پایه تحصیلی و دروس مدنظر، به تماشای ویدئوهای آموزشی بارگذاری شده در این بخش بنشینند. در این ویدئوها با همراهی مدرسان مجرب، مهمترین نکات مرتبط با هر سرفصل آموزشی مرور می‌شود.

کمپین مجازی «جمع‌بندی شب امتحان» به‌صورت کاملا رایگان در حال برگزاری است و همه دانش‌آموزان تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانند از محتوای آموزشی آن بهره‌مند شوند.  

تمرکز بر نکات مهم دروس و متناسب با سرفصل‌های امتحانات پایانی مدارس و آموزش موجز و مختصر این سرفصل‌ها به زبانی ساده، از مهمترین ویژگی‌های ویدئوهای آموزشی کمپین «جمع‌بندی شب امتحان» محسوب می‌شود. 

این کمپین آموزشی و تحصیلی تا پایان امتحانات در دسترس دانش آموزان است.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋