سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

کاپیتان سابق پرسپولیس در امارات گوندوگان شد

هافبک سابق سرخ پوشان پایتخت «۲ عنوان برتر لیگ امارات» را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: «احمد نوراللهی گوندوگان عنابی است»، این تمجید جالب سایت اسپورت امارات از درخشش ستاره سابق پرسپولیس در ترکیب الوحده در لیگ برتر امارات و تشبیه این بازیکن به هافبک بارسلونا است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در امارات گوندوگان شد

نوراللهی در این فصل در 29 بازی برای الوحده در رقابت‌های مختلف انجام داده که 10 گل زده و 9 پاس گل داده تا به عنوان «بهترین بازیکن فصل تیم اماراتی» شناخته شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس در بازی شب گذشته الوحده مقابل الوصل صدرنشین لیگ امارات کولاک کرد و موفق شد دبل کند تا تیمش با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد.
ستاره ایرانی بعد از پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. شوت محکم نوراللهی به طرف دروازه الوصل، دروازه بان را مجبور به اشتباه کرد و گل تیم دومش را به زیبایی به ثمر رساند.

سایت اسپورت می‌نویسد که نوراللهی با ثبت آماری خارق العاده در تاثیرگذاری در به ثمر رسیدن ۱۹ گل در این فصل «بهترین هافبک دفاعی فصل» شد.

سایت فانتسی دورینا امارات هم تاثیرگذارین بازیکنان این فصل لیگ امارات که با گلزنی برای تیم هایشان امتیاز کسب کردند را معرفی کرد که کاپیتان سابق پرسپولیس با کسب ۱۶ امتیاز برای الوحده «پرامتیازترین بازیکن فصل لیگ امارات» شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در امارات گوندوگان شد

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋