سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

کاربردهای مختلف کانسیلر در آرایش

اگر در میان لوازم آرایشی که داخل کیفتان دارید، قرار باشید یکی از حرفه‌ای‌ترین‌هایش را انتخاب کنید، آن کانسلیر خواهد بود.

راهنماتو: اگر در میان لوازم آرایشی که داخل کیفتان دارید، قرار باشید یکی از حرفه‌ای‌ترین‌هایش را انتخاب کنید، آن کانسلیر خواهد بود. علی‌رغم چیزی که ما فکر می‌کنیم، کانسیلرها تنها برای از بین بردن لک‌ها، جوش‌ها و تیرگی‌های دور چشم نیست.

کانسلیر‌ها می‌توانند کاربردهایی داشته باشند که در نهایت آرایش شما خاص و درخشان شود. آن‌ها می‌توانند به‌عنوان عنصری برای زیرسازی آرایش، کانتور کردن و حتی سایه روشن ایجاد کردن در زیرسازی آرایش باشند. وقتی از این محصول آرایشی استفاده کنیم، سایه‌ها و سایر لوازم آرایشی چشم، با ثبات‌تر و با رنگی جذاب بر روی پوست قرار می‌گیرند و جذابیت ما را چند برابر می‌کنند. حال بیایید بدون به حاشیه رفتن همراه با راهنماتو نکات کاربردی استفاده از کانسیلر را بیاموزیم.

کاربردهای متفاوت کانسیلر در آرایش کردن

التهاب و قرمزی جای جوش، میان پوست با آن نقطه از پوست صورت تناقض رنگی ایجاد می‌کند. حال، برای یکدست سازی رنگ پوست و ایجاد کردن سایه مناسب بهتر است مقداری از کانسیلر را دقیقا بر روی نقطه مورد نظر (لک یا جوش) بزنید. فراموش نکنید که نباید کانسیلر را با اسفنج به این طرف و آن طرف بکشید، بلکه باید آن را به صورت ضربه‌ای روی نقطه مورد نظر قرار دهید.

کاربردهای متفاوت کانسیلر در آرایش کردن

برجسته سازی

یکی از کاربردهای کانسیلر، برجسته کردن بخشی از آرایش است. مثلا اگر می‌خواهید رنگ رژگونه شما برجسته‌تر شود، می‌توانید آن را با زیرسازی کانسیلر همراه کنید. نقاطی از روی بینی، چانه و گونه‌ها بهترین نقاط صورت برای برجسته سازی با استفاده از کانسیلر است.

کاربردهای متفاوت کانسیلر در آرایش کردن

پوشاندن تیرگی با کانسیلر نارنجی

شاید تا کنون برای از بین بردن سیاهی‌های دور چشم، تنها از کانسیلرهای سفید رنگ استفاده می‌کردید، غافل از اینکه کانسیلرهای نارنجی و هلویی رنگ می‌توانند تیرگی‌های روی پوست را به شکلی مناسب‌تر از بین ببرند. برای این منظور مقداری از کانسیلر نارنجی یا هلویی را در نقطه مورد نظر با یک براش پخش کنید و سپس با کرم پورد، کانسیلر روشن‌تر یا لوازم آرایش دیگر مثل پودر فیکس آن را تثبیت کنید.

کاربردهای متفاوت کانسیلر در آرایش کردن

کانتورینگ

یکی دیگر از کاربردهای کانسیلر، کانتور کردن و زاویه دادن به صورت است. برای این منظور باید دو سایه متفاوت از کانسیلر تهیه کنید که یکی روشن‌تر از رنگ پوست شما و دیگری گرم‌تر باشد. فراموش نکنید که سایه‌های انتخاب شده نباید تفاوت بسیار زیادی با رنگ پوست شما داشته باشند چراکه زاویه‌های صورت شما را از حالت طبیعی خارج می‌کنند.

کاربردهای متفاوت کانسیلر در آرایش کردن

زیرساز سایه چشم

برای جواب مثبت گرفتن از رنگ‌هایی که داخل پالت سایه می‌بینیم، باید زیرسازی مناسب با رنگی مناسب داشته باشیم. برای این منظور بهتر است از کانسیلر به عنوان زیرساز سایه چشم استفاده کنیم. اما، این تنها کاربرد کانسیلر برای سایه چشم نیست. کانسیلرها می‌توانند سایه‌ها را تثبیت کنند و ماندگاری آن را بالا ببرند. ضمنا اگر حین سایه زدن کمی از پودر سایه زیر چشم ریخت می‌توانیم با کانسیلر آن را محو کنیم.

 

کاربردهای متفاوت کانسیلر در آرایش کردن

قاب بندی ابرو

یکی از جذاب‌ترین کاربردهای کانسیلر، قاب‌بندی ابروها است. تفاوتی ندارد که بخواهیم قابی تیز برای ابروهایتان بکشید یا جلوه‌ای طبیعی‌تر به ابروها بدهید. در هر دو صورت کانسیلر می‌تواند فرم مناسبی به ابروهای شما بدهد. فراموش نکنید که پس از استفاده از کانسیلر برای قاب‌بندی ابرو، بهتر است آن را با زیرساز روی پلک ترکیب کنید تا سایه روشن بسیار چشمگیری ایجاد نکنید.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋